Hola nois!
Condenso una mica totes les respostes XD
Doncs...per preferir prefereixo el manga però tinc la mania de mirar abans l’anime i si realment m’ha agradat em compro la col•lecció sencera de manga a mode d’homenatge cap a la sèrie (pot sonar una mica raro però és així

).
Si, soc molt fan dels senyor dels anells tot i que ja em tocaria rellegir tot lo que tinc de Tolkien que sem van oblidant les coses XD
De videojocs m’agradaven sobretot els d’estratègia tipus Age of Empires o el Warcraft, però com per allà el 2005 van deixar de sortir noves entregues interessants em vaig passar als jocs de rol com els Elder scrolls, The witcher, World of Warcraft i Guild Wars, tot i que ara “gracies” a la feina no els hi puc dedicar tant de temps com voldria i he degenerat cap a jocs més casuals com Heroes of the storm o l’Overwatch. He jugat al shadow of mordor, pero no jugaré a la segona part degut a que tot i que es millor assassins creed que els propis assassins creed ja tinc molt cremat aquest genera, i em sap greu perquè el joc pinta molt guai.
Com us he trobat? Doncs bàsicament...
Actualment treballo d’adjunt a direcció en una empresa de plàstics, però quedem-nos amb que soc enginyer ja que el mon laboral és molt insegur i enginyer ja ho serè per tota la vida XD
Sóc de Terrassa, ciutat coneguda per donar personatges tant il•lustres al Polònia com el Pere Navarro... i... ¿ningú més?... bueno... tampoc triem on volem néixer...
Moltes gracies per la benvinguda!