Hola a tothom!

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

18 feb. 2017, 10:53

Benvingut a Tadaima!!

No t'he contestat immediatament a la presentació perquè m'he sentit intimidat per les preguntes i respostes :') Gran presentació!! :lloa:
El problema és que ja casi t'ho han preguntat tot hahahah Però bé, veig que ja participes al fòrum així que t'animo molt a seguir així! :visca:
A més coincidim força en gustos, ja que la majoria d'anime que he vist tenen els seus anys i/o estaven en català :uki: Rurouni Kenshin també em va encantar (has vist els live action? Estan força bé) i animes com Bola de Drac, Yuyu Hakusho o Slam Dunk son la meva infància hahahah

Doncs res, m'alegro de que finalment t'hagis decidit a registrar-te i ens anem llegint! :banana:
Imatge

Shiroyama
Esperits del bosc
Esperits del bosc
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 50
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 16 cops

18 feb. 2017, 18:00

Bank ha escrit:Rurouni Kenshin també em va encantar (has vist els live action? Estan força bé)
I tant! Em vaig comprar, a més, els seus DVD en el els últims salons del manga que vaig anar per a poder completar així la meva col•lecció de DVDs de Rurouni Kenshin, que tinc tot el anime (amb OVAs inclosos).

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
10 / 24
Entrades: 518
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 37 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

01 març 2017, 12:24

Arribo una mica tard però lo bó sempre es fa esperar. Benvingut a Tadaima Shiro! Ja t'han preguntat i explicat tot lo necessari i important així que només em queda ir que disfrutis de la nostra comunitat i espero veure't per tots els forums comentant. Welcome :anims:
Imatge

Respon