Guardians de la nit

Faig com en Taka i obro un fil perquè comenteu la sèrie els qui la seguiu pel nou canal SX3.
Comentari
Com he dit amb Haikyu, en català la sèrie m'està enganxant més que mai i mira que jo l'havia vista sencera! (només la primera temporada, espero que llicenciïn la segona en català aviat). En Marcel Navarro que fa de Tanjiro ho fa molt bé, ja a la pel·li va demostrar què sabia fer. A la pel·li però, es deia que els protagonistes cos de matadimonis i a la sèrie legió de caçadimonis, haurien d'haver mantingut terminologia... Em sorprèn que al capítol 8 encara no hagi aparegut en zenitsu, no me'n recordava que apareixia tan tard!
Començo comentant el capítol 7:

L'expressió és brutal, insuperable!

Tanjiro, no es malbarata el menjar!!
Capítol 8:
M'ha fet molta cosa en Muzan transformant la senyora random, quin fàstic de debò. Em sorprèn que això s'emeti al sx3 xDD
S'ha fet justícia pel que fa als fideus del capítol anterior, en tanjiro ha menjat per dos!! best botiguer!!
Molta gràcia la part en què en Yushiro diu que la Nezuko és una shikome i en tanjiro li diu que té pa a l'ull i comença a remugar molt fort

Que per cert, en Yushiro és massa simp, em cau malament perquè tracta malament el nostre tanjiro :(