Genshin Impact

cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 343
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
1
3
2
Gràcies donades: 127 cops
Gràcies rebudes: 139 cops

Minatoni ha escrit: 29 ago. 2021, 21:57 Ei, avui acaben dos esdeveniments:
- Ley Line Overflow (x2 a les ley lines, meh)
- Phantom Flow (una cosa de lluita on pots treure unes quantes primogemmes ràpides)

D'aquí tres dies surt la versió 2.1. Jo tenc moltes primogemmes guardades per na Baal, però no sé si esperar a veure si diuen que val la pena o no. La resta?

Algú més a part d'en Lluís i jo s'hi anima? @Natalia TK, t'hi havies tornat a enganxar?
Doncs sense tenir ni idea dels esdeveniments avui m'hi he passat el dia enganxat. He estat fent les missions de la història principal de les terres xineses, bastant bé. Les monedes del gacha me les he gastat totes, o sigui que espero que no valgui la pena el personatge nou xD
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1623
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
10
15
6
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1007 cops
Gràcies rebudes: 499 cops

Queda una setmana de Hyakunin Ikki, un esdeveniment de lluita en el qual hem de crear sis equips de dos herois, posar-los uns buffs que podem triar i vèncer molts enemics, amb la idea que hem de canviar d'equip cada pocs segons.

Aquí hi ha uns suggeriments d'equips F2P per fer servir amb els buffs que hi poden anar bé. Jo ho he seguit (i hi he fet canvis per posar-hi els herois que tenc més pujats) i m'ha anat bé.

(és necessari haver arribat a Inazuma per poder-ho fer)

Imatge

Els he fet en normal, que és més fàcil, i he pogut treure la medalla de plata. Amb això em basta.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1623
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
10
15
6
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 1007 cops
Gràcies rebudes: 499 cops

Ei, acaba aquesta setmana: han posat un esdeveniment de pesca mooolt fàcil, però clar, has d'haver desbloquejat la pesca i Inazuma.

Com duis la pesca (en general?) jo he trobat que està prou bé!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon