Game of Thrones - Temporada 8

Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
11 / 24
Entrades: 971
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 577 cops
Gràcies rebudes: 261 cops

15 abr. 2019, 00:34

Queda no res per començar la vuitena temporada del que està sent l'èxit del moment, Game of Thrones!

Imatge

Per als que no recordeu del tot què ha passat recentment, hem trobat aquest vídeo que ho resumeix bastant bé ( i a més és bastant divertit):

(Hi trobareu subtítols en català)

Necessitau repassar els arbres genealògics de les grans cases? La gent del diari Ara es va currar aquesta infografia:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Què? Vos anireu a dormir tard per veure el capítol a la nit? El veureu el dia després (i per tant, estareu aïllats de la Internet)?

Comentau amb nosaltres aquesta darrera temporada!
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36
Entrades: 1866
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 201 cops
Gràcies rebudes: 587 cops

16 abr. 2019, 17:31

Capítol #1

HI HA SPOILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS

M'encanta el Bran, ha estat el puto amo. Molt especial el moment que arriba la Daenerys i el Bran li amolla que es deixi de xerrameca, que el rei dels paios gelats té el seu drac. Però després sí que hi ha temps per agafar els dracs, anar-se'n volant per una muntanya oblidada i follar una estona :roll: Le priorité.

I res, poca cosa més a comentar tret que la Cersei m'ha fet llastimeta i es mereix el millor del món, no el paio aquest de merda del Greyjoy. I bé, el Jaime finalment ha arribat a Winterfell i va i es troba en Bran xDD Molt bo quan el Bran diu "espero un vell conegut" quin puto amo.

I per acabar, com a molt forçat quan el Sam li explica al John que el seu nom és realment Aegon Targaryen. I el pavo del pal "que no, que la Daenerys és la reina, que me l'estic tirant joder". Jo no sé com això s'arreglarà en 5 capítols més, tenint en compte que en aquest capítol no ha passat res i jo tinc ganes de veure els morts menjant-se gent i tal. Bé, el final del capítol va estar un poc relacionat amb això, però tenia ganes de més acció...

Respon