Game of Thrones

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
9 / 24
Entrades: 946
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 557 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Ahir, 21:38

Oh, bona aportació, @Grimmy!

Sí, quan ho has vist tot, ja coneixes les famílies (les grans i les petites) i saps d'on surt la gent. Saps qui és en Lancel Lannister o en Meryn Trant. Saps qui és la famosa Lianna Stark. Saps d'on surt na Daenerys i qui és el seu germà Rhaegar, casat amb n'Elia Martel, i què els va passar (la guerra dels cinc reis).

Mola molt, perquè realment la guerra dels cinc reis no s'explica mai ben explicada, sinó que te la van explicant a trossets. I ara ja sabem per què ho han fet així :p

Jo crec que els tres germans Lannister són molt bons. Cadascú a la seva manera. Tant en Tyrion, amb la seva manera de xerrar, com na Cersei amb la seva manera d'aconseguir el que vol, com en Jaime, sent noble a la seva manera, són molt bons personatges.

Llavors tenim en Varys i fins i tot en Littlefinger, a la seva manera.

No ens hem d'oblidar de n'Olenna i en Tywin. Mare meva. Quins dos. :lloa:

En Sandor Clegane és un personatge molt interessant, i la seva evolució més. En concret, el grupet que
Text amagat.
és tot molt interessant.

He de dir, però, que els altres personatges, que podríem dir que són principals, els trob un poc decebedors. Tot i que en Jon és salvable, na Daenerys no em fa gaire el pes, na Sansa fa una evolució interessant, n'Arya... no. No sé. No em fan tant el pes.
Grimmy ha escrit:
Ahir, 20:14
ja que havia trobat la sèrie en HD i jo l'havia vist en mala qualitat vaig decidir tornar-la a veure (i Déu meu quin canvi, val la pena).
El meu estàndard:

Imatge

Els meus ulls són molt exigents :p

PS: Si vos pareix bé, podríem comentar què ens pareix cadascun d'aquests personatges, un cada dia.

https://imgur.com/a/FJmQeEb

Què vos pareix si demà començam amb el primer?
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12
Entrades: 478
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 147 cops

Avui, 12:07

Jo estic molt desencantada amb la serie sobretot per culpa de la última temporada, trobo que va ser tant sense-sentit que em va far perdre l'esperança que això ho poguessin recuperar. Evidentment veuré la última perquè arribats a aquest punt seria tonteria no fer-ho, però no tinc gaires expectatives amb el final.

Les primeres temporades son top, t'enganxen des de el minut 1 i no pots parar de mirar capítols, es nota el bajón de qualitat quan deixen de seguir els llibres i quan s'inventen directament la trama. Jo també vaig fer un rewatch per enganxar a la familia i estic completament dacord amb en @Grimmy, es disfruta molt més que la primera vegada ja que t'enteres de tot. El primer cop que ho mires necessites uns quans capítols per ubicar-te de qui és qui, a quina familia està i que controlen, i per això perd bastants detalls. Però quan ho mires tenint tota aquesta informació comprens moltes més coses.

Jo tenia intenció de fer un rewatch abans de la última temporada però em va agradar tant poc el final que se'm van passar les ganes.

En lo referent als personatges la veritat és que sóc molt rencorosa, si em cauen malament al principi perquè han fet algo que no m'ha agradat em segueixen caient malament ara per molt que hagi canviat el personatge (p. ex. James o Sansa).
Minatoni ha escrit:
Ahir, 21:38
PS: Si vos pareix bé, podríem comentar què ens pareix cadascun d'aquests personatges, un cada dia.

https://imgur.com/a/FJmQeEb

Què vos pareix si demà començam amb el primer?
Em sembla genial, tinc curiositat per saber la vostra opinió sobre els personatges i perquè no poder deixar anar una mica de hate :musica:
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
9 / 24
Entrades: 946
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 557 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Avui, 21:35

Venga, la vuitena temporada s'estrena dia 14 d'abril. Tenim 27 dies. A aquesta pàgina hi ha 27 personatges: https://www.gamesradar.com/game-of-thrones-characters/ (l'he seguida bastant en ordre).

Podem repartir-ho així:
  • 18 - 20 de març: Arya Stark, Sansa Stark, Bran Stark
  • 21 - 23 de març: Cersei Lannister, Jaime Lannister, Tyrion Lannister
  • 24 - 26 de març: Theon Greyjoy, Yara Greyjoy, Euron Greyjoy
  • 27 - 29 de març: Sam i Gilly, Brienne de Tarth, Davos Seaworth
  • 30 de març - 1 d'abril: Qyburn, Varys, Grey Worm i Missandei
  • 2 - 4 d'abril: Jorah Mormont, Sandor Clegane, Bronn
  • 5 - 7 d'abril: Melisandre, Tormund, Beric Dondarrion
  • 8 - 10 d'abril: Gendry, Meera Reed, Ellaria Sand
  • 11 - 13 d'abril: Daenerys Targaryen, Jon Snow, El Rei de la Nit
Si voleu xerrar d'algun personatge que no hi surt, relacionau-lo amb qui vulgueu o feis el que vulgueu, que ja som grans. Ah, i si no he posat jo els personatges que toquin, sentiu-vos lliures de fer-ho vosaltres!

Comencem!

Arya Stark

Imatge
Ubicació actual: Winterfell

Text amagat.

Sansa Stark

Imatge

Text amagat.

Bran Stark

Imatge

Text amagat.

La meva opinió:

Arya Stark

Text amagat.

Sansa Stark

Text amagat.

Bran Stark

Text amagat.

Au, animau-vos a comentar!!
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon