Fragtime [OVA]

Respon
Nina-chan
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Bronze
4 / 8
Entrades: 21
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 7 cops

30 juny 2020, 20:30

Fragtime

フラグタイム

Imatge

Episodis: 1
Gènere: Ciència-ficció, Slice of Life, Col·legial, Romàntic, Shoujo Ai
Estudi: tear-studio
Adaptació d'un manga
Pàgina web oficial
MyAnimelist

Argument

"Deixa'm fer-te tot el que vulgui durant tres minuts".

La Misuzu Moritani és una estudiant que no sap com tractar amb la gent i que pot aturar el temps durant tres minuts. Un dia, mentre té el temps aturat mira sota la faldilla de la Haruka Murakami, la noia més maca de la classe, però a la Murakami no l'afecta el seu poder i la descobreix.

Per tal de disculpar-se, la Moritani li promet que farà qualsevol cosa que li demani ...

Opinió personal

Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Horny x Hisoka
Repte d'anime 2020
Categoria Or
26 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
6 / 12
Entrades: 2161
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 262 cops
Gràcies rebudes: 728 cops

05 jul. 2020, 11:24

Moltes gràcies per l'opinió sincera @Nina-chan!!

He llegit l'spoiler (visc al límit, m'agrada llegir-los xDD) i vist des de la teva perspectiva, sí que sembla que li falta un poc de chicha a l'argument. És a dir, segons has dit les protagonistes són dues noies molt tímides, que els costa fer-se amb els altres, però la primera vegada que interactuen és perquè una d'elles li aixeca la falda... m'encantaaaaa! No és una cosa que algú tímid faria...

Potser el problema de l'ova és que hauria de durar un poc més, o dir que el temps d'alguna manera passa, no? És a dir, jo aquí analitzant sense haver-la vist, vaja una crack que sóc xDDD El moment que has posat que ella perd els poders i ho crida davant tothom... aquestes escenetes m'acostumen a fer ràbia, no tenen sentit i són com a molt wtf??

Ara necessito uns dies perquè el meu cervell oblidi el que he llegit (no costarà gaire, tinc només una neurona en constant repòs) i després li donaré una oportunitat. L'animació pareix que està "toh guapa". He anat a mirar a MAL i m'encanta perquè veig que hi ha gent que li posa un 10 i just després persones que opinen que és de 3 :riu:

En fi, quan la miri ja diré coses amb fonament... o no perquè el cap no em dona per més :fumar:

Nina-chan
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Bronze
4 / 8
Entrades: 21
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 7 cops

05 jul. 2020, 12:14

Potser el problema de l'ova és que hauria de durar un poc més, o dir que el temps d'alguna manera passa, no?
Exacte, el problema és que han volgut posar massa cosa en un OVA, en comptes de fer-ne una sèrie o una peli més llarga. Jo suposo que al manga estarà tot més ben explicat i les coses tindran més sentit.

Respon