Fractale

cosarara
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 79
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
Gràcies donades: 29 cops
Gràcies rebudes: 25 cops

11 ago. 2018, 16:39

Capítol 11! Advertència! Warning! Achtung! Spoiler!
Text amagat.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 959
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 138 cops

12 ago. 2018, 16:21

Despres d'escoltar a tothom parlar-ne ahir, vaig decidir mirar-la per evitar menjar-me spoilers.

Ahir vaig mirar del 1 al 6 i avui del 7 al 10 aixi que ja m'he posat al dia amb el calendari.

Spoiler capitol 1 al 10
Text amagat.
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 783
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 439 cops
Gràcies rebudes: 224 cops

15 ago. 2018, 20:17

Bé, ens ha quedat pendent el capítol onze i estam enmig del final.

Aagggh.

Crec que m'ha quedat clar que na Phryne és una de les Phrynes. I pel que sembla, la gran sacerdotessa també ho va ser. Però... No m'ha quedat clar què és na Nessa. Em sembla que van dir que na Nessa és l'ànima de Déu i que na Phryne és el (un dels) cos de Déu. Llavors... Totes aquelles Phrynes eren per aconseguir una Phryne que pogués fusionar-se amb na Nessa i fer la clau-Déu?

Tampoc m'ha quedat clar si la gran sacerdotessa ja ha fet servir una clau per reiniciar Fractale en el passat.

Bé, a veure com acaba això.

PD: el "pare" és odiós.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1631
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 181 cops
Gràcies rebudes: 471 cops

Ahir, 10:06

SPOILERS DEL FINAL
.
.
.
.
.
.
.

Buaaaaaaaaaaaaaaaah, bestiaaaaaal. Joer tu, quina joia d’anime, quina excel·lència feta història! Però anem per parts! Abans de res, el Dias és el puto amo i tant m’és si dieu que no xDD És la polla en vinagre i mereix més amor, respecte i admiració perquè és un fucker! I bé, tot molt trist aquella part del temple, amb el Sunda també sacrificant-se per ells… no mereixia morir, era massa sensualós, però bé, li dona un poc de realisme també!!

I la veritat és que no sabia com acabaria, no sabia si reiniciarien Fractale o si no ho farien i em va agradar perquè et tenen fins al darrer moment que no saps què passarà i mola, perquè si ho veiessis clar des del principi no molaria tant. I em va molar moltíssim també quan la Phryne li clava el ganivet al pervertit, s’ho mereixia a saco.

I parlant del final pròpiament dit… que bonic joer <3 Nothing to say but happiness, preciós! Un bon final per a una bona història. Mis diesses. Gràcies @Ereza i @manolini per la versió en català :visca:

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 783
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 439 cops
Gràcies rebudes: 224 cops

Avui, 01:23

Uooh!

A veure... M'ha agradat. Bastant! Dieu que no té massa sentit el canvi de pensament de les protagonistes, però... és que tampoc hi ha altre remei, no?

El desenvolupament m'ha agradat. Pel que he entès, tot i que Fractale s'hagi reiniciat, i per tant Lost Millennium ha perdut la batalla, el temple ha estat destruït, per tant Fractale no es podrà reiniciar més i la gent ha de preparar-se per quan Fractale no existeixi (supòs que això és el que volia dir l'escena que ens mostraven: gent no avesada a fer feina al camp, fent-ne). Per tant, Lost Millennium ha guanyat al final.

Quant a les protagonistes, no només tenien més remei, sinó que es veu que a na Phryne li faltava la part d'alegria de na Nessa. Ara, també és cert que ja ens havíem acostumat a com era na Phryne i que ara sigui tan alegre se'ns fa rar. Però vaja.

Una història bona, curta, que m'ha enganxat i amb un final decent. Crec que està molt bé, no?

Gràcies @manolini, @Ereza!
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Respon