Fire emblem heroes

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

A partir d'avui Fire Emblem dona el salt als jocs per mobil. Per als que no coneguin aquesta franquicia aqui teniu un post que explica mes o menys que es:
Text amagat.


I per als fans us he de dir que no es un desproposit com va ser pokemon go, sino que ha sapigut no nomes captar l'essencia de l'original sino que tambe ha simplificat l'experiencia per a jugadors mes casual, amb un escenari molt mes reduit i amb batallons de 4 personatges. El triangle d'armes tambe ha estat simplificat, i d'una manera similar a fates tenim el grup vermell (espases i magia de foc), el grup verd (haches i vent), el grup blau ( llances i tro) i un grup neutral on hi entren els arcs i les dagues.

Pel que fa als personatges, son els dels diferents jocs de la saga, i els has d'invocar mitjançant orbes, que es poden aconseguir fent missions del modo historia i farmejant com un capullo o pagant. Tot i aixi recomano fer unes quantes invocacions de cop ja que per cada una que fas en la mateixa tanda el preu s'abarateix.

En definitiva, ara per ara el joc sembla valer la pena, als veteranos no us decepcionara, i als que no l'heu provat es una bona ocasio per enganxar-se a la saga.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo l'estic jugant desde que va sortir, el meu ID es 7877893043. Si no m'equivoco l'heroi que es mostra es Klein 5* al lvl 40.

El meu batallo principal es: Klein 5* al 40, Olwen 5* al 40, Gunter 4* al 40 i Marth 4* al 39 i ara estic pujant un batallo tots de 5* amb tots al lvl 30.

Vicia bastant la veritat i va be per jugarlo una estoneta a l'hora del pati.
Imatge
Respon