Amb els animes en emisio es sol utilitzar pagines como AnimeFLV, AnimeID o JkAnime amb anime streaming pero per finalitzades jo personalment busco la maxima qualitat i es millor baixar-ho en 720p o 1080p i mirant el tipus de subtitols.
Aixi doncs deixo uns cuants fansubs que jo considero "bons" per trobara animes amb mes qualitat que per streaming..

- Ctrl+Z no Fansub, aquest esta molt be pero tenen animes puntuals, nomes una seleccio dels animes en emisio i algutn més de finalitzat. Solen tenir bastant de genere romantic o shoujos en general sobretot. Tambe fan re-versio BD.
- DSants-Subs, aqui es fixen molt en la qualitat i solen tenir la versio Blu-Ray pero tarden moolt en publicar. Ademes tenen generes molt variats.
- Wing Zero Fansub, aquest es un dels fansubs que mes m'agraden (la seva versio de Hunter x Hunter es la millor acualment), tot i que es una mica d'utilitzar ja que tens que estar registrat per descarregar i es estil forum.
- Backbeard Fansub, aquest tambe m'agrada bastant i cuiden molt el tipus de lletra fins hi tot cambiant cursives i color de lletra segons el personatge o dialeg (recomano la seva versio de Naruto, Fairy Tail i HxH), pero lamentablement surten noves coses molt de tant en tant.
- Union Fansub, es un forum de descarreges principalment tan Directa com Torrent, traduexen alguna cosa principalment pelicules pero realment fan recopilacio de tots els fansubs de bona qualitat en un sol lloc i pots trobar molt bones coses a 1080p,etc. Recomano registrarse aqui, de moment cap problema al descarregar, sempre de bona qualitat i moltes vegades amb varies versions amb captures de cada anime per que escullis la que mes t'agradi.
-Az-Animex, aquest l'he trobat avui, la seva seccio de complerts es bastant extensa i tenen bastants animes de la temporada (1 o 2 capitols enraderits alguns pero). No tradueixen ells al igual que Union Fansub, es recopilacio d'altres.
- Black&White no Fansub, es un fansub quasibe exclusiu de naruto pero de bona qualitat i surt regularment.
- Horrible Subs, es un fansub en angles pero de molt bona qualitat, solen agafar els capitols oficials de Crunchyroll i subtitulan ells, els he usat quan no podia esperar a la versio en castella o algo aixi XDD
Espero que sigui d'ajuda i que compartiu mes fansubs que jo no hagi posat :P