[Estiu de 2017] Steam Sales

Respon
Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 129
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

01 jul. 2017, 02:40

Imatge

REBAIXES DE STEAM ESTIU DEL 2017

Hora de sortir a comprar tadaimeros! Des de el 22 de juny (fins el 5 de juliol) que estem de rebaixes en la genial plataforma de videojocs per ordinador i en vista de que no hi ha cap post... he decidit crear-lo jo deixant les meves recomanacions personals i per què vosaltres poseu les vostres també.

Abans de començar recordem que el preu que veieu d'una oferta no és definitu, fins l'últim dia els preus poden baixar. Així que us recomano que si hi ha algun joc rebaixat al 20%, espereu, perquè fins l'últim dia de rebaixes pot pujar el descompte . Tot i que els jocs amb un descompte del 75% o superior no crec que es rebaixin més. En aquest cas simplement compreu el joc i a passar-ho teta!

Havent aclarit que cap rebaixa es definitiva, i que un cop rebaixat el preu no pot tornar a pujar, comencem amb les recomanacions.

FURI

Text amagat.

METRO REDUX BUNDLE

Text amagat.

HOLLOW KNIGHT

Text amagat.

Fins aquí les meves recomanacions, he intentat ficar jocs barats i que han tingut molt èxit ja que estic segur que a qualsevol d'aqui si els jugués (en especial Hollow Knight, compreu-lo plz) els gaudiria molt.

Espero que proposeu molts jocs i qui sap, potser algú proposa un joc que podem jugar tots plegats ;) .

I deixo per aquí la meva plantilla per recomanar videojocs, però feel free d'innovar si voleu!

Text amagat.

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
11 / 24
Entrades: 522
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 39 cops
Gràcies rebudes: 179 cops

01 jul. 2017, 15:38

Jo encara no he comprat res però estic indecida de si comprar-me el NieR: Automata, està rebaixat i tot i així costa 40 nyapos així que no les tinc totes per si al final resulta que no els val. Algú el té i m'asegura que val els 40€ o m'avisa de que ni de conya me'l compri?
Imatge

Respon