Regles del fòrum
La zona artística està destinada, principalment, a compartir tot allò que els mateixos usuaris hagin fet amb els seus propis mitjans: fanfiction, fanarts, cosplay...
Està prohibit fer passar com a propi contingut amb copyright de terceres persones.
A l'ordinador hi tinc fons d'escriptori aleatoris baixats d'Internet que canvien cada 2 hores, però aquest m'ha agradat especialment per la composició, encaixa força amb la resta de menús que hi tinc.
Text amagat.
Pengeu què hi teniu vosaltres, que el tema està mort
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Jo en tinc bastants que he anat descarregant per temporades en les que m'han entrat ganes de buscar i ampliar/renovar wallpapers.
Aquests són alguns dels que tinc al PC rotant cada 30 minuts Text amagat.
Em costa moltíssim canviar el fons de pantalla (soc de costums i no hi puc fer res), però fa cosa d'un mes vaig canviar el fons que tenia des del 2012 per aquesta imatge de Chihayafuru, no us negaré que pot ser que d'aquí poc torni al que tenia abans perquè és raro no tenir-lo.
Si no aneu al dia amb Chihayafuru pot ser spoiler. Text amagat.
En realitat no és un wallpaper, perquè queda sempre amagat rere les finestres, però porto uns dies arreglant tot el tema, esquema de colors, alineació, fonts, etc. del meu portàtil i com que em mola com ha quedat, doncs aquí està: Text amagat.