Hola, vinc a dir-hi la meva jo també :p
Quan després de no sé quant sense doblar anime (d'acord, excepte això de caçadors de monstres i altres, però eren molt pocs) deien que portarien coses noves i va i em surten amb Inazuma Eleven, de fa eleven anys, i Studio Ghibli 3D (que ja sabem que lo bo és 2D), doncs m'ha agafat una mica una enrabiada (els qui estàveu al xat ja vau veure que era com "OH HELL NAH".)
I després surten amb Kimetsu.
Això ja és una altra història! :D I Haikyuu i Boku no
Pico Hero també, uns animes d'aquests que han fet furor. Clar, demanar que portin alguna que vagi al dia ja és molt demanar... però bé. Espero que amb Kimetsu atrapin ràpidament la segona i la tercera temporada (ara que vindrà).
Mireu, jo dels mitjans de comunicació ja no me'n refio gens ni mica. Però suposo que això de l'anime, que portin aquests dos, doncs me n'alegro. El que problablement em té més preocupada/estranyada és el tema del logo raríssim de SX3 que sembla que hi digui SEX. Però això ja és un altre tema :scratch:
@Morte-Diem a mi també m'encantaria que portéssin Spy x Family, és una sèrie fantàstica que crec que a més seria apta per a tots els públics (de moment ho és).
@UkiHana Com a Shojo... Love is War com seria? Només he vist les escenes còmiques, apta per a nens no sé, però segur que per a adolescents seria bona, oi?