Per a vosaltres, quins animes necessiten més urgentment una temporada més??

Per a mi, a part de Bleach que necessitaria adaptar l'arc final del manga (i, ja que hi són, arreglar un poc el desastre que va fer el Tite) la veritat és que hi ha uns quants animes que tinc moltes ganes que segueixin.
Per exemple Noragami. Ja fa molt de temps de la segona temporada, crec que ja seria hora d'anar pensant en fer una tercera, no trobeu? I què passa amb Akatsuki no Yona? Tenen moltíssim material per adaptar! Des que va acabar l'anime, han fet dues sagues grans més, les dues prou importants com per fer uns 50 capítols d'anime!! A què esperen?? I per altra banda, l'altre dia vaig veure Aoharu x Kikanjuu i, per què no l'han continuat? Si mola mil, per favor, per què no una segona temporada ja??
Un altre dels animes que m'agraden i que encara no han adaptat la darrera saga és Rurouni Kenshin!! No ho entenc, la veritat! I han fet molts remakes i molts ovas però la darrera saga del manga no l'han animat mai! I si parlem de clàssics de l'anime... què passa amb Nana?? Encara que el manga no estigui acabat, no poden donar-li una empenta a l'anime??
Per acabar, dir que em moria de ganes per una tercera temporada de Chihayafuru, però que ja ha estat anunciada, així que han calmat un poc la hater que hi ha en mi!

Digueu les vostres, tant és si es repeteixen!!