Daredevil

Respon
Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
10 / 24
Entrades: 518
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 37 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

14 juny 2016, 12:29

Daredevil

Imatge

Any: 2015
Gènere: acció, aventures, dramátic, policiaca
Canal: Netflix
Productora: Marvel Television, ABC Studios,
DeKnight Productions (1ª temporada), Goddard Textiles
Número de capítols: 13 capítols x 2 temporades
Duració: 55min per capítol
Repart: Charlie Cox, Deborah Ann Woll, Elden Henson, Toby Leonard Moore,
Vondie Curtis-Hall, Bob Gunton, Ayelet Zurer, Rosario Dawson, Vincent D'Onofrio,
Jon Bernthal, Élodie Yung, Stephen Rider.

Sinopsis:
Text amagat.

Opinió personal: Si, és una serie de superherois, si no us agraden no té sentit que la veieu, però si sou fans de Marvel i DC esteu tardant! A mi em va enganxar des del minut 1, tots els actors son grans profesionals que et fiquen en la trama des de el principi (excepte la Karen Page, que pot ser perquè a True Blood ja em cansava, pero la trobo molt forçada i sobreactua massa), tots els personatges tenen els seus dimonis i els seus angels i tot es barreja a un barri de merda on el 90% de la població són delincuents i traficants, que en pot sortir de bó? Res, obviament, a part d'un advocat adorable i buenorro (si, es catòlic, però se li perdona a ratos). I per si en Daredevil a vegades us sembla massa bonachón (es pot arribar a fer pesadet) el complementen amb altres justiciers que fan que la Cuina de l'Infern i el codi moral d'en Matt Murdock tambalegi.
També és obligatori comentar que els secundaris es poden arribar a menjar la pantalla a ratos, com en Foggy, l'amic i soci d'en Matt Murdock, un advocat implacable i alhora un osito adorable i és impossible no adorar-lo.

Trailer

Nota: 8/10 lo únic que em falta és veure més a en Matt Murdock fent d'advocat (per veure'l més amb traje? si, para que negarlo)
Imatge

Respon