El poster és... la puta canya. M'encanta, m'agrada massa, en vull tres-cents per empaperar casa meva (sostre inclòs) i morir d'amor. En general l'estil nou m'encanta, els colors són preciosos i es nota molt que han passat així mateix 10 anyets. Els personatges han pegat tots un canvi brutal pel que fa l'animació, s'han tornat tots uns hermosos de la vida:
Jo crec que l'estilista que es mereix un augment de paga és el del Link, per favor, que abans era un moc i ara ha quedat com sexy i tot xDDD Tot i que en general tots han pujat uns quants graus en l'escala d'eroticitat i que als darrers capítols del manga també tothom és molt sensual xDDDD
Pel que fa al video, va sortir fa dos vespres per tumblr i el fangirleig que em vaig pegar aquell vespre va ser molt important xDD Les veus, com dius, no m'han desagradat!! Em sap greu haver posat en dubte la capacitat de l'Ayumu Murase per fer un bon Allen, però realment a mi m'ha agradat bastant, crec que sense ser massa com l'antiga seiyuu té una retirada i la veu a l'Allen li queda de puta mare.
Si he de dir del Cross... no em sé decidir perquè la veu antiga era com molt de pasota, fumador, flipat i això és molt Cross. La nova veu, si és varonil però li falta el toc de "em suda tot la po**a" tot i que he de dir que, així mateix, m'agrada i que el Cross està molt, molt sexy a aquesta nova versió (no sé, tots em pareixen massa sensuals xDD) I la veu al Cross qui li posa, ho han dit??
D'altra banda, comentant aquests escassos 30 segons és que m'encanten les frases que han triat

La primera del Cross "Què faràs si et dic que quan et converteixis en el 14è mataràs els que més t'estimes?" és com sublim, ja et diu "eh, la temporada començarà fort" i després l'Allen dient "Quan arribi aquest moment, mateu-me, per favor" (en pla, si m'arribo a convertir en el 14è) és com massa fort pel meu cor.
Buuuaaaaah, tinc moltíssimes ganes de veure el primer capítol, de veure'l altra vegada i una altra i una altra xDDD Espero que no ens decebi perquè el hype que estan armant és molt considerable!!
Gomen per posts tan llargs però...