D. Gray-man

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36
Entrades: 1964
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 218 cops
Gràcies rebudes: 640 cops

15 juny 2016, 11:49

Wiiiiiiiiiiii, estic molt contenta que t'estigui agradant, Bankasso! Tu dóna-li temps, que d'aquí uns capítols es farà un poc rollasso però després... després HO PETARÀ MOLT!!! :unicorn:

Vinc a hypejar-vos encara més amb noves imatges promocionals de D.Gray-Man Hallow que han sortit a la revista Animage d'aquest mes! Realment si la qualitat de l'anime ha de ser tan bo com aquestes imatges jo signo ara mateix!!

Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

20 juny 2016, 20:47

Queden només 15 dies, friends del hype i de cada dia van sortint més cosetes perquè es veu que als japonesos segons quines coses no fan gaire bé, però això de promocionar animes se'ls dóna de puta mare.

Bé, tenim un AMV de la "demo" de l'opening de D.Gray-Man Hallow titulat Key -bring it on, my Destiny de la banda Lenny Code Fiction:
Text amagat.

He de dir que m'agrada bastant, és molt mogudeta, molt estil dels openings antics (tot i que pareix que aquest nou anime es vol desmarcar de l'antic per això del canvi de seiyuus i tal) però en general no em desagrada gens. Suposo que no acabarà tan abruptament i només espero que l'animació no decebi.

D'altra banda, avui, a falta de 15 dies han instal·lat un super poster promocional a no sé quina estació de per Tokyo (estic molt ben informada com podeu veure)

Text amagat.

I finalment (i això si que és el més spoiler de tot) pel twitter he trobat una noia que havia fet un esquema sinòptic bastant encertat dels darrers capítols del manga! Al final me'ls vaig tornar a llegir i vaig entendre (a la fi!) el que va dir l'Skuld:
Text amagat.

Spoiler mortal de la muerte suprema:
Text amagat.

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

26 juny 2016, 11:48

Nova imatge i vídeo promocional!! En aquest es pot sentir algun dels seiyuu, en especial el de l'Allen!! No serà la mateixa veu, però he de dir que pel que he sentit no està malament, espero que facin tots una bona feina ^^

Imatge

Text amagat.
Imatge Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

26 juny 2016, 18:52

El poster és... la puta canya. M'encanta, m'agrada massa, en vull tres-cents per empaperar casa meva (sostre inclòs) i morir d'amor. En general l'estil nou m'encanta, els colors són preciosos i es nota molt que han passat així mateix 10 anyets. Els personatges han pegat tots un canvi brutal pel que fa l'animació, s'han tornat tots uns hermosos de la vida:

Jo crec que l'estilista que es mereix un augment de paga és el del Link, per favor, que abans era un moc i ara ha quedat com sexy i tot xDDD Tot i que en general tots han pujat uns quants graus en l'escala d'eroticitat i que als darrers capítols del manga també tothom és molt sensual xDDDD
Imatge

Pel que fa al video, va sortir fa dos vespres per tumblr i el fangirleig que em vaig pegar aquell vespre va ser molt important xDD Les veus, com dius, no m'han desagradat!! Em sap greu haver posat en dubte la capacitat de l'Ayumu Murase per fer un bon Allen, però realment a mi m'ha agradat bastant, crec que sense ser massa com l'antiga seiyuu té una retirada i la veu a l'Allen li queda de puta mare.

Si he de dir del Cross... no em sé decidir perquè la veu antiga era com molt de pasota, fumador, flipat i això és molt Cross. La nova veu, si és varonil però li falta el toc de "em suda tot la po**a" tot i que he de dir que, així mateix, m'agrada i que el Cross està molt, molt sexy a aquesta nova versió (no sé, tots em pareixen massa sensuals xDD) I la veu al Cross qui li posa, ho han dit??

D'altra banda, comentant aquests escassos 30 segons és que m'encanten les frases que han triat :uki: La primera del Cross "Què faràs si et dic que quan et converteixis en el 14è mataràs els que més t'estimes?" és com sublim, ja et diu "eh, la temporada començarà fort" i després l'Allen dient "Quan arribi aquest moment, mateu-me, per favor" (en pla, si m'arribo a convertir en el 14è) és com massa fort pel meu cor.

Buuuaaaaah, tinc moltíssimes ganes de veure el primer capítol, de veure'l altra vegada i una altra i una altra xDDD Espero que no ens decebi perquè el hype que estan armant és molt considerable!!

Gomen per posts tan llargs però...
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

16 jul. 2016, 23:35

D.Gray-man #223

Text amagat.

PD: No sé si potser separaríeu el post per comentar l'anime i el post per anar comentant el manga... Què en penseu?

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

19 jul. 2016, 23:50

CAPÍTOL 223
Text amagat.
Imatge Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36

19 gen. 2017, 21:56

Capítol 224

Text amagat.

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

20 gen. 2017, 13:22

La veritat és que no tinc massa res a afegir... tot molt maco però insuficient. És a dir... per fer això i deixar-nos amb les ganes millor haver esperat més i tenir un capítol decent. Sempre m'encanta veure en Tykki i com dius no calien paraules, però és que simplement per mi s'ha quedat en res, no ens hem mogut d'on estàvem (7 pàg. = no capítol).
Imatge Imatge

Respon