No he trobat emoticona que reflecteixi la cara que se m'ha quedat després d'aquest capítol... L'animació d'aquest anime mai ha estat per tirar coets (tot i que recordo que al primer capítol no estava gaire malament) però aquest capítol fot pena. No podia estar més mal animat... tota l'estona que surt el Conde, el Sheril i el Wisely de fons foten puta pena, que pareix que ho ha dibuixat un nen de 5 anys!
No entenc com foten aquesta merda de qualitat a un anime com D.Gray-Man que suposadament al Japó té moltíssims seguidors (i a més que cada dia veig per twitter que treuen un munt de merxandatge que, teòricament, es deu vendre -perquè sinó no el treurien...- i tenen els collons de fer un anime amb una animació que fa pena?? No ho acabo d'entendre...
D'altra banda, no li han fotut un munt de relleno a aquest capítol? Ho han allargat per deixar-ho amb el final amb intringulis? Sincerament, a mi la lluita del Kanda contra l'Alma em va costar de pillar al manga, però és que aquí no he entès una merda: primer es transforma en akuma per matar el Kanda, després l'Allen es fica pel mig, el Kanda es torna tot boig i al final de tot... al final del capítol quan l'Allen es transforma en el Nea, va el Kanda i agafa a l'Alma com si fos un nen petit... tio, que fa cinc segons el volies matar! No entenc res de res... ja m'he perdut.
Tampoc sincerament he acabat d'entendre mai que el Kanda, que teòricament odia a l'Allen després li sàpiga tan de greu haver fet que el Nea es desperti tot just quan en aquesta batalla li ha dit que tot era culpa seva per estar dintre de l'Ordre tot i ser un Noe. No sé, dec estar espesa a saco avui perquè només pillo que el capítol no m'ha agradat gaire...