Code Geass

Respon
Laii
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 21 maig 2018, 23:40
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

24 maig 2018, 10:37

Code Geass

Imatge

És dels últims animes que vaig veure i he de dir que es mereix un ENORME 10! Sempre he sigut molt fan de CLAMP i el seu estil, així que vaig decidir de donar una oportunitat a Code Geass. És un anime de meccha però encara que no hi estiguis molt posat en aquest gènere (com jo) l'anime t'enganxa i el vols acabar des del minut 0.

Tracta d'un futur on el Japó és controlat per Anglaterra i es divideix la població en elevens (japonesos) i els anglesos que han anat a viure allà. Els japonesos estan sotmesos a tot el que volen els anglesos i viuen en pobresa i males condicions. En Lelouch és un noi que vol canviar aquesta situació i farà tot el que faci falta per aconseguir el seu objectiu. Diria més però seria fer spoiler...

Els personatges estan molt ben aconseguits i res negatiu a dir de la trama, simplement és inesperada i emocionant, a més de ser molt emotiva. És un anime que et fa pensar i no és pla, és a dir, et trobes amb molts girs inesperats que encara la fan més atractiva. El recomano 100%!

Respon