Cinturó Negre

Respon
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 188
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
1
3
0
Gràcies donades: 145 cops
Gràcies rebudes: 174 cops

Cinturó Negre

Yawara!

Imatge

Autor manga: Naoki Urasawa
Any d'emisió: 1995
Capítols: 124

Argument: En Matsuda és un periodista de Tot l'Esport! que veu per casualitat una noia que li fa una clau de judo increïble a un lladre.

La noia és la Ginger Inokuma, una estudiant de batxillerat que té un do especial per al judo i a més és néta d'en Jigorō Inokuma, un gran mestre que l'ha estat entrenant des que era molt petita.

La Ginger només vol ser una noia normal i corrent però el seu avi insisteix en que un dia ha de guanyar els Jocs Olímpics i el Premi Nacional d'Honor. D'aquesta manera el seu camí es creua amb el de la Honami Sayaka, una noia orgullosa i rica que esdevindrà ràpidament la seva eterna rival.

Opinió personal: L'havia vist quan la van passar per la televisió però pràcticament no recordava res de l'argument. I ara l'estic tornant a veure, em falta poc per arribar a la meitat i m'està agradant molt. Els personatges són molt divertits i el dilema que planteja la història és força interessant. L'única pega que hi he trobat és referent al doblatge, que m'han canviat la veu d'algun personatge a mitja sèrie, però ves! si es va haver de fer així és que no hi havia altre remei.

Si no l'heu vist o la teniu mig oblidada de l'època del K3, us la recomano!
Imatge
Busca els teus amics. Hi ha algú que t’està esperant en algun lloc de l’oceà.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 1505
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
6
10
4
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 891 cops
Gràcies rebudes: 441 cops

Ostres! No la veig seguir mai, però sí que en vaig veure algun episodi si algun dia quedava a dinar a casa (normalment dinava a l'escola).

Llavors em vaig apuntar a judo a l'escola i em va fer molta gràcia perquè em sonava (no sé si duc els papers banyats) que feien el tomoe nage i, quan vaig aprendre a fer-la, em va molar molt.

Imatge
Tomoe-fanservice-nage

@Grimmy, segur que pots dir alguna cosa d'això!

Ara veig que l'autor va fer Pluto!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ Master
Entrades: 466
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
6
10
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 159 cops
Gràcies rebudes: 170 cops

Sii!!

Tomoe Nage es una tècnica molt guai però costa molt d'executar bé en un combat, sobretot a nivell alts.

La vaig tornar a veure fa "relativament" no gaire (fa 7 anys segons AniList) xD

Però mare meva, recordo que em va tenir entretingut durant tota la sèrie, la vaig gaudir molt i tot i que soc judoka de tota la vida, crec que el punt fort és el seu l'slice-of-life i com diu l'Atir una història sorprenentment interessant.

Dada curiosa: El judo ha canviat tant que la meitat de les puntuacions ja no existeixen entre d'altre regles que han canviat. Se'm va fer estrany i tot veure com era abans. xD

PD: Sep! L'autor és el gran Naoki Urasawa, amb obres tant il·lustres com Monster (també en català) o 20th Century Boys. Havia de ser bona per collons!
Imatge
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 188
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
1
3
0
Gràcies donades: 145 cops
Gràcies rebudes: 174 cops

Doncs ja l'he acabat i, ostres, m'ha agradat moltíssim! No m'esperava que m'enganxaria tant, la manera que té per narrar i transmetre la passió pel judo és fantàstica. Els personatges són divertits i carismàtics.

De debó, és un anime molt fresc i bonic de mirar, la història és interessant i et pot sorprendre l'enfocament que s'hi dóna comparat amb altres animes d'esports. Com diu en @Grimmy, sent d'aquest autor havia de ser bona sí o sí.
Imatge
Busca els teus amics. Hi ha algú que t’està esperant en algun lloc de l’oceà.
Respon