Chihayafuru

El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 115
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 89 cops
Gràcies rebudes: 52 cops

04 des. 2019, 20:14

Des d'avui, ja som un més.

Estic ara posant-me el primer episodi de tots els d'aquesta temporada en marathó abans que no finalitzi, que faig tard... la proporció de drops està éssent esfereïdora.
Sempre que apareix una temporada de continuitat d'un anime que no coneixia (la 3, en aquest cas, em penso), per principis me'n vaig a la temporada 1 a veure quin pà s'hi dona.

Aquesta tarda m'he posat l'episodi 1 de la 1ª temporada.

D'entrada m'he enamorat de la Chihaya (més de la flaixbac-loli que de l'actual JK però us juro que no hi ha motiu per a denuncia... per sota del 30 anys, totes i tots em sembleu igualment pre-púbers ).

L'art deixa una sensació extranya; sembla un Hentai d'alt pressupost.
La música és de primera qualitat... no tant OP i ED, em refereixo als tocs de piano que fan la BSO dels episodis. Encara no sé si són part d'una simfonia o simples línies aïllades pensades expressament per a cada escena però ho claven: gairebé no n'ests conscient que hi ha música i et marquen el to emocional molt més enllà del que ho pot fer l'animació.

No sé què redimonis és això del Karuta i em sembla molt que no en tinc pas ganes d'aprendre... però tampoc suporto el baseball i em trencaria la cara amb el meu pare per a defensar Touch i Mix, o sigui que tant se val.

Interpreto que és un anime d'aquests tipus Soul Healing... dels que va bé de mirar quan estàs deprimit i amb el núvol negre al cap.

Espero que no tirin per la via spokon-competitiva... no em quadraria gens amb l'ambient que s'estableix a l'inici.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 117
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
Gràcies donades: 10 cops
Gràcies rebudes: 25 cops

04 des. 2019, 22:30

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som un munt que ho mirem (aka més de 2) :uki: després de veure l'episodi 8 de l'anime m'he rellegit tot el manga altre cop hahahahahahaha
M'agrada molt aquesta temporada perquè al final de cada episodi et donen unes ganes de posar-te a fer coses que dóna just.
És molt divertit que la gent s'emocioni més pel fet que el Tiachi vagi a la competició que per la competició en si :riu:
A mi no em sembla malament que la Chihaya no es salti l'excursió, que si que se la passa pensant en el Karuta, però l'havia de fer XD
Imatge

Respon