Castle

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

18 maig 2016, 13:40

Castle

Imatge

Any: 2009-2016
Genere: Comeda, Drama, Policiaca, Misteri
Canal: ABC, AXN (Espanya)
Numero de capitols: 8 temporades de 22-24 cap (Finalitzada)
Duracio: 45min per cap.

Sinopsis:
Text amagat.

Opinió personal:
Es la meva serie favorita i la segueixo desde fa 8 anys fins que ahir va acabar. El protagonista esta interpretat per Nathan Fillion i fa un paper sublime i molt carismatic. Pero el meu personatge favorit es Alexis(la filla de Castle), es genial i moltes vegades fa de veu adulta pel seu pare donant un toc d'humor diferent a la serie.
Si be molts capitols son autoconclusius (un assessinat i el resolen al mateix capitol), hi ha bastant historia continua paral·lela als casos.
Podria dir mil i una coses de la serie pero ho deixare en una frase: Si t'agrada aquesta tematica, no et deixara indiferent en cap moment.

Trailer:

Recomano que es vegi VO subtitulat, la majoria de les bromes de Castle es perden en la traduccio al castella i l'entonacio de Nathan cambia molt amb el doblador.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

19 maig 2016, 00:57

Doncs ara que m'hi fas pensar encara he de mirar l'última temporada, que esperava que estigués acabada per posar-m'hi. Així ja s'ha acabat Castle?? Quina llàstima, amb el que m'agrada aquesta sèrie :/ Tot i que és millor acabar a temps i així t'estalvies coses innecessàries que no farien més que perjudicar la sèrie; massa temporades quan ja ho has ofert tot és contraproduent. Això sí, ja la vaig començar en castellà pel tema de veure-la a la televisió, així que ara canviar l'idioma no em ve de gust, però més endavant si la torno a mirar ho faré en versió original. El meu personatge preferit probablement sigui en Castle, per favor, és únic XD A més de tenir una química molt especial amb la Becket :hug: A veure quan m'hi poso!!
Imatge Imatge

Respon