Em dic Loraninja (o Laura. O Lora. O un dels mil sobrenoms que m'han posat certes persones malvades de Lluna Plena), i he conegut Tadaima gràcies a l'Ereza, que me n'ha parlat (i m'ha oferit una targeta, la meva debilitat). Provinc de Lluna Plena no Fansub, un fansub en català, on faig feines de traducció, neteja i edició de manga des de fa dos o tres mesos. (Sóc la mala influència que ha entrat a produir yaoi en català per un tub)
Com que sempre he tingut necessitat de debat sobre certs temes, i m'han comentat que aquest fòrum està actiu, aquí estic. Entro directament pel debat de Tsubasa Reservoir Chronicle, una necessitat latent des de fa gairebé 10 anys, doncs mai he conegut ningú que se l'hagués llegit (bé, un cop vaig mig obligar a un amic, però poc interès tenia en la reflexió). Tot i que un cop satisfeta la necessitat, no seré tan monotemàtica

Vinc en blanc perque no he llegit cap post ni res de res, així que feina me'n queda!
Bé, faré un parell de comentaris que he llegit a la guia de nous usuaris.
- Sóc més de manga que d'anime (per alguna raó, el multimèdia em costa bastant, ni anime ni sèries ni pelis. Tot i que alguna cau de vegades...), i no podria escollir-ne un de preferit (Tsubasa Reservoir Chronicle? Rurouni Kenshin? O alguna cosa més seriosa com Monster? O Bola de Drac per ser el meu primer? O FullMetal Alchemist? O Wolf Guy? Cada dia canvio d'opinió, n'hi ha tants de genials...).
- I d'anime tampoc puc dir. Se'm permet mencionar Avatar L'Últim Mestre de l'Aire?

- Jugo molt habitualment a videojocs, sobretot RPGs (?). Fallout 3, Fallout New Vegas, The Elder Scrolls Skyrim, Gothic 3, The Witcher 3... (i també sóc molt fan dels jocs de terror, ojojojo, com l'Amnesia. Tot i que mai els acabo perque em fan molta por

- Escolto gairebé exclusivament progressiu: metall o rock. De vegades bandes sonores (tot i que puc escoltar proutes coses, al final m'he avorrit molt del pop i em disgusta bastant). Opeth, Dream Theater, Riverside, Steven Wilson, Cheetos Magazine, i poc a poc estic coneixent Tool...
Bé, callo ja, que a mi no se'm pot donar corda!