Sóc el Carlos, a.k.a. kampde a.k.a. Chimichurri a.k.a. chorbo-de-na-Giggles.
Fa com mig any que sento a parlar cada dia de Tadaima i de la seva Flora i Fauna per part de na Giggles i per fi m'he decidit a tegistrar-me. Com ja haureu endevinat o us haurà comentat la Giggles sóc informàtic (programador, amb una petita vessant de sysadmin oxidat), un tanto friki i bona persona.
La veritat és que manga i anime no em treuen la son. Hi ha alguns que m'agraden i altres que no. Com distribucions de GNU/Linux, vaja. M'agrada, però no ho respiro en tot moment... A les meves époques d'anar al saló del còmic/manga (fa entre 20 i 10 anys) em decantava més per Dragon Fall i Fanhunter. Això sí, vaig crèixer amb el Dr. Slump, Bola de Drac, cinturó Negre, Ranma 1/2, Sushi el Petit Chef, Fly (Dragon Quest), Doraemon, i la resta de coses que passaven al 33 abans de dir-se K3.
M'he llegit el Hobbit i el Senyor dels Anells però no vaig poder amb el Silmarillion (i en canvi sí que vaig llegir La llegenda de Sigurd i Gudrun
La meva última gran passió és la fotografia i aprofito qualsevol ocasió per carregar-me de tots els estris i disfrutar de la situació a partir del visor de la càmera.
salut!