Boku no Hero Futari no hero

Respon
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Repte d'anime 2019
Fàcil
4 / 24
Entrades: 227
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 44 cops

28 feb. 2019, 19:38

BOKU NO HERO ACADEMIA: FUTARI NO HERO

Imatge

INFORMACIÓ GENERAL

Estudi: Bones
Data d'estrena: 3 d'agost de 2018
Productora: TOHO animation, Shueisha
Gèneres: Accióo, Shounen, Super poders, comedia
Duració: 1 hr. 36 min.

Imatge

SINOPSIS

En Deku i l'All Might reben una invitació a l'I-Expo, l'exposició líder mundial de les habilitats Quirk i les novetats d'articles heroics. Enmig de l'emoció, els patrocinadors i els professionals de tot el món, Deku coneix a Melissa, una noia que és Quirkless com ho va ser ell una vegada. De sobte, el sistema de seguretat de primera línia de l'I-Expo és piratejat pels enemics i es posa en marxa un pla sinistre. És una amenaça greu per a la societat de l'heroi, pel que els herois hauran de salvar el dia.

Imatge

Opinió personal

Text amagat.

Tema principal de la pel·lícula

Text amagat.
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
19 / 36
Entrades: 244
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 90 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

30 jul. 2019, 13:25

Opinió personal:

ALERTA pot haver-hi SPOILERS a partir d'aqui
Tenia ganes de Boku no Hero i tenia pendent la pel·lícula. Win win. La veritat és que m'ha agradat molt. Al ser una peli no les tenia totes però té un bon plantejament i al final hi ha coses que, al menys jo no m'esperava. El pla d'en Dave per exemple, des del principi es nota alguna cosa rara però mai acabes de caure en què.

Potser queda una mica forçat que tots els alumnes de la classe d'en Deku coincideixin just al mateix dia i per motius diferents, però al final no deixa de ser una anècdota. Al final la bona acció i trama casen, i tots ells hi participen així que en tot moment és entretinguda.

Tret del pla que un cop el coneixes no té més, no hi destacaria gaire més, perquè això és el que hi ha, una trama per la peli i acció. Bé sí, que mola veure l'All Might de jove. xD

La cosa és que recordo que fins i tot a la sèrie es mencionen els fets de la peli així que no sé si compta com a canònica però és igual, està guai.

Nota: 8,5 / 10
Imatge

Respon