Boku no hero academy

Padu99
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 24 feb. 2016, 17:51
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 2 cops

28 març 2016, 12:54

Anime que s'estrena 03/04/16, te programats uns 60 capitols inicials i el manga a Japó ha sigut un èxit, promet ser un dels millors animes de l'any, per aixo he obert aquest tema nou. Per mi diria a tothom ue es mires aquesta serie.
Aqui teniu l'enllaç al tràiler https://www.youtube.com/watch?v=o0L1YC9YgxM

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1118
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 106 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

28 març 2016, 19:15

llegeixo el manga desde que va sortir i tambe tinc moltes ganes de que surti com ja vaig dir a Animes Primavera. Amb la veu de Midoriya (el prota) l'han clavat.

PD: li vaig obrir tema al manga fa temps, per si el vols comentar: http://tadaima.cat/boku-no-hero-academia-t266.html
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

03 abr. 2016, 14:19

Genial, brutal, epic i podria continuar posant-li adjectius similars. L'animacio es molt bona i l'adaptacio es quaibe exacta al manga.

Capitol #1
Text amagat.

L'opening te mooolts spoilers, recomano saltar-lo com a minim fins el cap 6 o 7. L'ending es molt bo.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
28 / 36
Entrades: 1968
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 218 cops
Gràcies rebudes: 641 cops

03 abr. 2016, 15:53

A mi m'ha recordat a Bleach tota l'estona :riu: No havia un Quincy que es deia All Migth també?? I un que era "The Hero" que es deia James sempre era animant per un nen petitó? I no estava lluitant un Quincy vestit de Capità America lluitant contra el Hirako??

En general, ni fu ni fa. L'he mirat perquè tothom per twitter estava que no cagava amb aquest anime, l'animació m'ha semblat boníssima però en si l'argument no m'agrada gaire... Ja veurem com avança, és difícil dir-ho amb només un capítol!

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

10 abr. 2016, 17:23

M'encanta, quina adaptacio mes genial, es quasibe clavat al manga pero sense caure en un ritme lent i l'animacio continua impecable.

Capitol #2
Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

24 abr. 2016, 23:35

És el primer capítol que realment se m'ha passat volant, sembla que comença la part bona. Els primers potser no m'acabaven d'enganxar pel tema d'estar donant la brasa tota l'estona amb això de no tenir poder. No obstant, si al final havia de tenir poder de totes maneres tampoc entenc a què venia tot el missatge de poder ser un heroi sense kosei... després de tant insistir em vaig quedar una mica "what?!" però en fi, què hi farem jajaja
Per cert, una cosa que em balla pel cap... dels que s'han llegit el manga algú sap com funciona això del traspàs de poder? Perquè es va empassar el cabell i li va dir que notaria alguna cosa en unes tres hores però... si no ho tinc entès malament els cabells no es digereixen... han d'explicar alguna cosa més, hi ha alguna cosa que no he entès o simplement deixen el procés a la nostra imaginació?? (o simplement potser no té res a veure) En cas que sigui un spoiler, no cal que especifiqueu XD Sé que és una tonteria, però és que ara se m'ha passat pel cap :urahara:
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

25 abr. 2016, 00:47

No es spoiler perque tampoc no ho han explicat molt al manga pero, no te re a veure amb digerir-se o no.
Simplement que el tingui 2 o 3 hores dintre el cos perque el pel li irradi el poder per aixi dir-ho, ho fa per ficar-li l'adn no per que l'absorveixi.

El poder de One for All es l'unic que es pot transmetre directament (la resta el transmet per genetica).

SPOILER MANGA no l'obris Skuld
Text amagat.
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 abr. 2016, 10:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

25 abr. 2016, 01:31

Oks!! Gràcies per contestar ^^ Coses que em donen per pensar mentre miro anime jajaja com que deia no sé què sobre el funcionament de l'estómac he pensat que potser hi tenia alguna cosa a veure, és que se'm feia estrany això del temps XD
Imatge Imatge

Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
Gràcies rebudes: 3 cops

27 abr. 2016, 15:30

Ei, avui m'he posat al dia amb l'anime de Boku no Hero Academy.
Jo tinc el manga a mitges (de fet m'acabo de fer spoiler del manga llegint l'spoiler del shancs xDDD) i m'agrada com estan animant-lo.
L'efecte del braç i les cames trencats és bastant més visual que al manga haha

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!

13 juny 2016, 18:46

Sóc la única que creu que ara que comença el que és bo s'acaba la temporada?? Espero que en facin una segona perquè no pensava que em pogués agradar tant ^^

CAPÍTOL 11
Text amagat.
Imatge Imatge

Respon