Boku no Hero Academia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge


Informació general
Gènere: Accio, Superpoders, Vida escolar, etc.
Anime: Abril 2016
Capítols: 73/??? (En emissio)
Any: 2014

Argument:
Text amagat.
Izuku Midoriya, un noi sense poders que, encara que neix en una societat en la qual tenir poders especials és d'allò més normal, té el seu propi somni de convertir-se en un heroi que salvi a les persones amb un somriure a la cara.

Després assabentar-se que el no pot desenvolupar cap tipus d'habilitat especial i després de patir novament l'abús dels seus companys de classe, és atacat per un malvat en forma de fang que tracta de posseir el seu cos. És aquí quan Izuku coneix a All Might, el seu heroi favorit qui el salva. No conforme amb obtenir l'autògraf del seu superheroi, Izuku descobrirà a base de "aferrar", que ser un heroi no és com s'ho l'imaginava


Despres de pensar-ho m'he decantat per aquest i ja hi haura temps per la resta, es un manga que recomano a tothom i que ha afagat el relleu de Naruto, Bleach o HunterxHunter com a Shonen al capdevant de la revista Shonen Jump.

Nota: Li poso un 8, es un shonen amb les caracteristiques basiques del genere pero transformat i adaptat als temps actuals on el superherois triunfen molt al cine, TV, etc.

Trailer Anime:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Capítol 92
Text amagat.
OMG
OMG
OMG
OMGGGGGGG
Quin capitolàs! M'ha encantat... :ilu: :ilu: :ilu:
Primer que m'agrada molt la lluita que estan tenint el AfO i l'All Might.
Segon que l'AfO i el que representa m'encanten per al dolent d'un manga, crec que la idea darrere el seu poder (encara més si hi sumem el fet que hi ha una contrapartida en el OfA, em posa una mica calent, sincerament :red: ) fan que sigui un molt bon dolent.
Tercer que hi ha el gran torino, that's always good.
Tot plegat amb la gent dient "Guanya All Might!!!!!!!!!!!!!!!" i tal, pfffffffff trempera incoming
I finalment l'última pàgina fuah, ca-pi-to-làs!
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Capítol 93:
Text amagat.
Fuaaaaah!! M'estic tornant massa fanboy xD
M'ha encantat el braç de l'AfO, el tio aquest és superfort! No entenc com va poder guanyar l'últim cop l'All might contra ell!!!!
És flipant la mar de poders que fot en un sol cop de puny i llavors l'estratègia de l'All Might també és awesome, sacrificar un braç per poder fotre una hòstia de les guapes...
Tinc moltes ganes del proper capítol!
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

PARLO SOL PERÒ M'ÉS IGUAL!
Capítol 94
Text amagat.
Entesos, m'estic tornant un pesat perquè a cada capítol dic que em mola molt, però
PERÒ
OMGGGGGGGGGGGGG
AQUEST CAPÍTOL HA SIGUT BRUTAL
tot ha sigut brutal "United States of Smash"
"You're next"
El que representa per la sèrie.... PFFFF m'agrada molt aquest manga, a veure què tal el capítol d'aquesta setmana
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

CONTINUA EL MONÒLEG
Text amagat.
Capítol de transació, necessari després de la bomba del capítol anterior.
M'agrada que hi hagi gent a la lliga d'herois i a la policia i tal que s'adoni del merder que s'ha liat ara mateix, el fet aquest que ha mort el símbol de la pau i que el número dos (ara número u) en realitat no pot tirar endavant, perquè no arriba a la sola de la sabata de l'ex-número u
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Per no deixar a Gruay sol tambe comento que fa molt que no ho faig i per algo vaig crear el tema xDDD

Capitol #95
Text amagat.
Molt ben pensat per part del autor acabar amb el poder de AllMight i fer el transpas de responsabilitat a Deku abans dels 100 caps, ara suposo que hi haura calma durant uns mesos i mentres entrenara personalment a Deku.

Com molaria Deku amb el musculs de AllMight XDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

https://www.koi-nya.net/2018/04/12/boku ... aboracion/

Aixo si que es una super colaboracio :uki:
Imatge
Respon