Jo coincideixo bastant amb l'
@Ai_Serenity, tot i que m'agradava molt més en Depp, crec que en Mikkelsen té més pinta de mago tenebroso maligno que et punxa a l'ull amb la vareta i et fa un Adava Kedavra dins el cervell. Però bé, imagino que haurem d'esperar a veure la pel·lícula per poder fer la comparació de veres, perquè ara només ho jutgem per uns segons a un tràiler...
A mi fins ara les dues pel·lícules que han fet de Bèsties Fantàstiques les he trobat una mica... desconnectades entre si. La primera em va agradar perquè era món fantàstic, amb animalitus i tal i era una manera de donar-li una mirada diferent a la saga, més enllà de Hogwarts. Però per mi que no va funcionar del tot, perquè a la segona part ens van ficar Hogwarts i un Dumbledore jove i drama de la Lestrange perquè quan anava a Hogwarts estava colada del Newt...
És a dir, que en general la segona pel·lícula no va recollir gaire (in my opinion que em puc equivocar, com sempre) el relleu de la primera, que van anar cap a un costat completament diferent que l'únic que tenien en comú era en Newt i que li agraden les bestioles. Crec que a la primera es van esforçar per crear un món nou, de bèsties originals i divertides i una estructura política dels mags americans i tal, però que no va acabar de quallar, tot i que he de dir que a mi em va semblar interessant.
I res, la segona se'm va fer difícil de seguir, perquè ja té més estructura de Harry Potter i jo esperava alguna cosa més semblant a la primera. El rollo dels Lestrange, d'en Credence que al final és un Dumbledore (ok, no m'interessava el drama d'aquest personatge) el rollo de na Nagini... Només m'interessava el romanç fallit d'en Newt amb na Rita (que a aquesta pel·lícula sembla que no sortirà gaire) i el romanç del muggle amb na Queenie... Aquesta tercera imagino que anirà en consonància a la segona i tinc ganes que sigui èpica i quina putíssima torrada us he fotut, no? Nobody asked for this shit, UkiHana, you fool...