B: The Beginning

Respon
Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1135
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

31 març 2018, 13:58

B: The Beginning

Imatge

Informació general
Basat en: Original
Estudi: Production I.G. | Netflix
Gènere: Ciencia ficcio, accio, misteri
Capítols: 1x12 capitols
Any: 2018
Opening: NA
Ending: "The Perfect World" by Marty Friedman feat. Jean-Ken Johnny, KenKen, and Koji Fujimoto

Sinopsis:

Text amagat.

Trailer:

Opinio personal:

Desde que tinc Netflix m'estic veient tot l'anime que ha produit/produeix. Fa poc va ser Sidonia no Kishi, despres he vist aquest que vaig acabar de veure'l dimecres i ara matex estic mirant A.I.C.O. Incarnation tambe de Netflix.

El principi es molt bo i es mante fins el capitol 9, els 3 ultims en la meva opino baixa el ritme i es desvia massa pero en general es un bon anime i es entretingut amb intrigues i misteris que et fan voler donar-li inmediatament al seguent capitol.

La recomano bastant i la banda sonora us cautivara segurisim. A netflix la trobareu en Espanyol per recomano veure-la millor VOSE.

L'ending m'encanta, es full en angles i queda com un guant amb l'anime. Ja el tinc descarregat i al movil xDDD

Si tingues que puntuar-la seria un 6.5/10, si hagues acabat al cap 9 o s'hagues mantingut igual fins al final seria de 8/10.
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 feb. 2019, 18:00, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Repte d'anime 2019
Fàcil
4 / 24
Entrades: 241
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 52 cops

05 gen. 2019, 05:56

Acabo de veure-la tota de cop i la veritat es que m'ha sorprès molt aquest anime.
Els personatges principals personalment crec que estan força bé i es desenvolupen de forma molt natural durant tot l'anime, però el millor de tot són les dues histories que s'estan explicant a la mateixa vegada i la forma en la que s'enllacen entre elles, a la vegada fent referències a la mitologia cosa que sincerament em mola bastant fortament, te una animació que no esta gens malament i les lluites són molt maques amb coreografies ben plantejades i animades.

En general crec que la majoria per no dir tots podríeu gaudir d'aquest anime. Lo únic dolent es que han de fer una segona temporada i diria que encara no hi ha res anunciant :/
Imatge

Respon