Bueno com a mi m'encanten els jocs i sobretot el Fire Emblem el meu avatar es l'avatar femenina del Fire Emblem Awakening ^^ (si molt poques persones la reconeixen...

Text amagat.

Per a un futur tinc un munt d'imatges pensades (la Ruby no ja que la utilitzo per al Telegram i no acostumo a utilizar dos avatars al mateix lloc)
La primera de totes serien la Etihw i en Kcalb, la desea i el rei dimoni d'un joc indie que es diu "Gray Garden" que em va agradar moltissim ^^:
Text amagat.

La següent es de Drakengard 3, la prota per a ser més exactes (Zero) és d'un joc de la play 3 però que va ser primerament llançat per a la play 2. Encara que m'agraden també els protes de l'1 i el 2 la Zero té un encant especial :3 :
Text amagat.

I per finalitzar i deixant els jocs de costat... nah en realitat és d'un joc i un anime a la vegada. Es diu Etna i és una dimoni que apareix al Disgaea 1 i 2 (es molt mona *-* a sobre de que és un dimoni). És bastant altanera i sempre busca l'oportunitat per a traicionar el seu senyor i pode ser la reina de l'inframón. Els seus lleials esclaus són els prinnies (uns pingüins sobreexplotats amb un sou horrible

Text amagat.

Text amagat.

Ja esta! Espero que us hagi agradat c(^.^c)