Kissa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Ohaioooo c(^□^c)
Entrades: 33
Membre des de: 17 març 2016, 22:42
Gràcies donades: 40 cops
Gràcies rebudes: 38 cops

18 jul. 2016, 17:47

Sento trigar en respondre a aquest post (la falta d'internet fa mal T.T)
Bueno com a mi m'encanten els jocs i sobretot el Fire Emblem el meu avatar es l'avatar femenina del Fire Emblem Awakening ^^ (si molt poques persones la reconeixen... :focus: )
Text amagat.

Per a un futur tinc un munt d'imatges pensades (la Ruby no ja que la utilitzo per al Telegram i no acostumo a utilizar dos avatars al mateix lloc)
La primera de totes serien la Etihw i en Kcalb, la desea i el rei dimoni d'un joc indie que es diu "Gray Garden" que em va agradar moltissim ^^:
Text amagat.

La següent es de Drakengard 3, la prota per a ser més exactes (Zero) és d'un joc de la play 3 però que va ser primerament llançat per a la play 2. Encara que m'agraden també els protes de l'1 i el 2 la Zero té un encant especial :3 :
Text amagat.

I per finalitzar i deixant els jocs de costat... nah en realitat és d'un joc i un anime a la vegada. Es diu Etna i és una dimoni que apareix al Disgaea 1 i 2 (es molt mona *-* a sobre de que és un dimoni). És bastant altanera i sempre busca l'oportunitat per a traicionar el seu senyor i pode ser la reina de l'inframón. Els seus lleials esclaus són els prinnies (uns pingüins sobreexplotats amb un sou horrible :bah:):
Text amagat.

Text amagat.

Ja esta! Espero que us hagi agradat c(^.^c)
Imatge

surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 200
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
Gràcies donades: 51 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

14 set. 2016, 15:17

Jo gairebé ni valdria la pena que comentés perquè només en tinc un i el coneix tothom, que és la balena Laboon de One Piece.
Labooooooon! :kawaii:

Tinc debilitat pels animals en general, i aquesta baleneta em va enamorar. A més, la història que l'envolta, de la que no n'explicaré res per no fer spoilers, és preciosa. Acostumo a triar les imatges d'avatar i firmes amb coses que hagin tingut un gran significat per a mi. Igual com l'escena que tinc a la firma, que em va posar la pell de gallina.
Imatge ImatgeImatge

Loraninja
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Lluna Plena
Entrades: 16
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 10 cops

09 feb. 2019, 16:41

Jo tinc poc a dir perque el meu avatar no surt d'enlloc :p
És bàsicament una representació de mi mateixa, parcialment caricaturesca i parcialment real (molt real). La vaig fer al 2012 quan em van regalar la meva primera tauleta gràfica, i encara no tenia nidea de com funcionava el panorama. Però com que no està tan malament, doncs aquí es queda. (a més, s'ha convertit en un meme a Lluna Plena, i hi ha poques coses més poderoses que els memes)

Text amagat.

En mis tiempos mozos utilitzava la Sakura Kinomoto, de Sakura la Caçadora de Cartes, amb el vestit de l'últim opening, el 3, Platinum. Però crec que mola més tenir quelcom dibuixat per tu, no?

Text amagat.

Respon