PERO ANSATSU NO ERA LA GUANYADORA????????? WHAAAT???
MIREU SUMMER TIME RENDER, ES UNA ANIME BONISSIM, LAMENTABLEMENT TE ALGUN PARELL DE MOMENTS FANSERVICE PERO LA HISTORIA ES TAN TAN TAN BONA QUE NI ES VEUEN!!!
Jo summertime render, el meu preferit @manolini omedeto @Lluis_Cat la teva també és emotiva :') (sobretot sabent el final de la sèrie)
Però senyor @Xail, de tots els openings de Shingeki no Kyojin aquest és el més feble. Why tho? Si és molt repetitiu... ;_;
Encara estic tocada perquè Tutú ha quedat MASSA avall. Mireu Princesa Tutú.
I la de Vinland Saga en primer lloc, probablement l'única cosa amb la qual estigui d'acord en aquesta edició.
ENHORABONA @Oriol!!!!!
(No sé qui és aquest senyor que fa striptis, però m'ha semblat el més alegre xD)
@Xail, @Ereza, @Lluis_Cat, @manolini. Gràcies per votar-me alt, campions.
I no n'he encertat ni una al qui és qui com és costum
Ei @Oriol, enhorabona. La veritat és que la cançó és bastant bona. És molt raonable que hagis guanyat (però t'ha anat de poc, eh!?).
Sé que per molt que vos recomani Bleach, no mirareu 366 episodis per poder veure els 12 episodis que han emès recentment (encara que vos boteu el farciment), però... vos recoman que ho feu. És una sèrie bastant bona i el que han fet amb aquesta darrera temporada és or.
És molt divertit veure-vos hatejar els Jojo's, la veritat.
Haig de dir que aquesta edició sincerament la única cançó que m'ha sorprès molt ha sigut la de Bleach, que crec que a més és molt marca de la casa. I a part de la meva que no entenc com ha quedat al mig, no en veig cap altre que m'agradi excessivament. xD