Anime Tardor 2022

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona nit Tadaima!!!!

La temporada Estiu ja esta a la recta final, aixi que toca parlar de la següent!!!! Aquest cop si que tenim pesos pesant al a parrilla, aixo promet!!!!

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Fall-2022
https://www.livechart.me/fall-2022/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2022/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veurà el @Shancks :

Segones temprades
- Mob Psycho 100 3 --> Sempre es bo veure mes Mob, es la risa i mola molt quan s'enfada.
- Boku no Hero 6 --> Òbviament que s'ha de veure, el manga ara mateix esta un pel estancat pero d'aquí a que l'anime hi arribi seran com 2 o 3 temporades mes xDD @Nafi
- Spy x Family 2 --> Anya is love, Anya is life, perdoneu pero ho havia de dir. Un altree Must watch.
- Bleach --> L'arc final de Bleach, a veure com ens ho pinten. Molts anys han passat ja xDD
- Fumetsu no Anata e 2 --> Va ser força interesant la primera temporada i visualment espectacular.
- Uzaki-chan wa Asobitai! 2 --> Clar que si!! Rises i situacions comiques asegurdades, despres de la primera temporada em vaig llegir gran part del manga i el que ve es nice.
- Mairimashita! Iruma-kun 3 --> Un altre manga que porto al dia, Iruma cada com mola mes pero sobretot Asmodeus.
- Yowamushi Pedal: Limit Break --> La 5na temporada de Yowamushi, el otaku ciclista, un altre per la llista.

Nous:
- Chainsaw Man --> Es l'estrena de la temporada, el Hype per aixo a internet es over 9k. @Minatoni Banner de cap, s'ha de veure.
- Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! --> El manga es força bo, els segueixo mensualment.
- Tensei shitara Ken Deshita --> Aquest manga el tinc una mica abandonat pero els primer 20 capitols son froça bons.
- Akuyaku Reijou nanode Last Boss wo Kattemimashita --> Un altre manga isekai que segueixo, no es res del altre mon pero entrete.
- Noumin Kanren no Skill bakka Agetetara Nazeka Tsuyoku Natta. --> No el conec pero te pinta que m'agradara.

Com podeu veure, hi ha força teca!!!! Moltes ganes de que comencin mes d'una :uki:

Vosaltres que veureu?

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Tant MOB PSYCHO com CHAINSAW MAN com SPY X FAMILY cauen segurisisisiim.

Fumetsu no Anata e 2 la seguia en catala i no se si la van acabar, però em van dir que com mes avançava mes dolenta era i la seguire pero sabent que possiblement la dropeji en algun moment.

Mairimashita! Iruma-kun 3 UOOOH AQUEST ARC ES MOLT BOOOOO!!! SEGURAMENT EL MIRI ANIMAT.

Housing Complex C m'AGRADEN els animes de por i te bona pinta.
Text amagat.
Kagami no Kojou fa MIL anys una noia i jo voliem fer un webcomic amb exactament aquesta premisa. AIXI QUE EL MIRARÉ SI O SI!!!!!!
Text amagat.
Poputepipikku 2 La parida mes parida del univers, sempre en el meu cor. A MES ES LA SEIYU DEL CLAIN DE FRACTALE, SO.

Do It Yourself!! UN ANIME DE MANUALITATS I ART? Cau 100%.
Text amagat.
Cool Doji Danshi Nois cuquis sent cuquis? S'ha de provar.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Chainsaw Man va ser un manga èpic, però èpic nivell col·lossal, o sigui que m'alegro molt que en facin anime. Ara, el miraré? Doncs potser em farà pal, com acostuma a passar quan ja he llegit un manga. Ja ho veurem!
El mateix passa amb spy family, que en vaig mirar el primer capi i no more, però en segueixo el manga al dia... i OMG Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! És un anime del qual em costarà aprendre el nom. També en porto el manga al dia, em sembla superdivertit, i també li donaré una oportunitat.
Akuyaku Reijou nanode Last Boss wo Kattemimashita és el mateix meme que hamefura, wtf? Les idees no són propietat de ningú, però llegint la sinopsi em sembla com bastant heavy que sigui la mateixa premissa de noia atrapada en el rol de dolenta d'un otome gamu. Quin dels dos va ser primer?
Remake d'URUSEI YATSURA AKA LAMU???? wew.
Renai Flops crec que serà racisme japonès contra cultures que no entenen en qualitats descomunals. Preparats per un munt de personatges no-japonesos doblats per japonesos que no parlen la llengua del personatge? Jo sí.
Kokyu No Karasu per la sinopsi he pensat que POTSER però veient el trailer crec que passo.

Sembla temporada bona, eh?
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Tenim una molta bon temporada a l'octubre! Posaria la mà al foc que és la temporada en que més animes veuré.

Bleach: Porto molts anys esperant el nou arc. He intentat llegir el manga des de llavors, però sempre l'acabava deixant. No era el mateix. Estaria bé que hi haguessin modificacions respecte al manga i que les coses avancin més com en Tite Kubo volia! (però ho dubto massa).

Mob Psycho III: Tinc ganes d'una tercera season de Mob Psycho, la 2 va ser increïble.

Chainsaw Man: Si no fos per Bleach aquest seria l'anime que més estava esperant. Vaig començar a comprar els mangues en físic i estic a punt d'acabar-los. És un manga que ja és impressionant de per sí i serà una burrada veure'l animat.

Spy x Family 2: Amb moltes ganes de veure com avança la trama. Molt content de que hagi sortit tan aviat.

Blue Lock: Des de que vaig veure el teaser ara farà un temps vaig tenir moltes ganes de veure'l. Tracta sobre una super academia japonesa de davanters que busca crear el davanter definitiu pel mundial de 2022.

Boku No Hero Academia 6th Season: Finalment l'últim anime que estava esperant. És el que menys esperava de tots. La cinquena temporada es va carregar un dels millors arcs que havien tret. L'ordre va ser horrible i el tempo encara més. Només espero que aquest arc, que tant important és, tornin al nivell de qualitat al que ens tenien acostumats.

També li faré una ullada a Housing Complex C i Do It Yourself!!.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei,

Jo tenc moltes esperances posades en Bleach. Tot i que no crec que canviïn gaires coses de l'argument (i es marquin un Promised Neverland, uuughhhh), sí que esper que ampliïn un poc el manga i donin un poc més de profunditat al que va passar. A més, pel tràiler, pareix que l'animació serà una passada, encara millor que el que havia estat, i ja era molt bona.

Llavors, supòs que seguiré amb Spy x Family. El típic anime per veure mentre sopes i que no et fa pensar i potser et fa riure i tot. Per què no?

No sé si seguir Fumetsu no Anata E. Ara he vist que encara em queden els tres darrers episodis de la temporada anterior i... crec que els veuré, però crec que només seguiré amb la nova temporada si algú més s'hi anima i em convenç. No faré aquest viatge sol.

Finalment, supòs que començaré Chainsawman. Com deis, tota la Internet en va plena, així que l'haurem de mirar. Ja la comentarem plegats!

De la resta, n'hi ha alguns que no vaig seguir i ara em fan molta peresa, com Boku no Hero i Mob Psycho. Mmmmnehhhh, crec que passaré, a no ser que em convenceu molt fortament.

----

Bé, entenc que comentarem tot això que deim, oi? :) Ara, el que hauríem de fer, és triar-ne un o dos per recomanar a tothom i que tothom el segueixi. Entenc que un d'aquests és Chainsawman. L'altre pot ser Spy x Family? O en proposeu d'altre?

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs com ja sabeu jo he deixat bastant el vici, però imagino que m'enganxaré a les que seguiu els que mireu anime.

D'entrada evidentment Bleach tot i que tinc 0% fe perquè l'arc final no em va agradar gaire al manga (excepte la batalla d'As Nodt i Byakuya, és el que recordo amb més hype). Potser fins i tot hi vaig en pla hater perquè Déu nostre senyor em va fer així.

Després doncs Spy x Family però ja sabeu que no em va entusiasmar gaire la primera temporada, però si la mireu doncs jo m'hi apunto, why not?

I finalment doncs Chainsawman perquè sé que li agrada a la @Nafi i acostuma a tenir un criteri deliciós.

De la resta no crec que miri gaire perquè tres són massa i aviat hauré de tornar a ser otaku i deixar les dutxes i visc molt feliç amb la higiene de part meva.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

N’hi ha hagut uns quants que m’han cridat l’atenció, però fins que no vegi el primer episodi no sé si els acabaré seguint, he de ser una mica exigent perquè no és que tingui molt de temps per mirar-ne gaires. El que sí que és segur que seguiré seran: Chainsaw Man, Spy x Family i Bleach. Sembla que amb aquests tres es coincideix bastant. Probablement també hi acabin entrant BNHA i Fumetsu no Anata E.
Pel que fa la resta de novetats la veritat és que ni idea, ja s’anirà veient a mesura que surtin perquè només per la sinopsi em costa una mica decidir-me ^^
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Vinc a estar d'acord amb les vostres recomanacions (sobretot amb Spy Family), i també vinc a recomanar un anime basat en un manga: I'm the villainess, so I'm taming the final boss (no sé com ho traduiran en castellà). Vaig fer un post a la secció de manga fa un temps, si us interessa, doneu-hi un cop d'ull ;)
Tot i que mirant el dibuix de l'anime i l'animació, prefereixo el manga...
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Boniiiiiiiiissima temporada que ens espera a l'Octubre, és increïble com s'han guardat tots els bons animes per final d'any.

Animes que miraré i que recomano 100% perquè estic segura que serant canela en rama:

- Bleach: m'és igual que l'últim arc fos una decepció al manga per a tothom, els trailers que han tret es veuen impressionants, pensava que no tornaria a veure mai més un nou anime de Bleach i només per això me'l fotré pel cul amb molta alegria. A més us recordo que en aquest arc veure'm la millor batalla de tot Bleach... if you know you know

- Spy x Family: he resistit la tentació de posar-me amb el manga per poder gaudir genuïnament de l'anime, la primera part va ser amazing no espero menys en aquesta. Siusplau doneu-me més contingut Anya x Damian.

- Blue Lock: porto molt de temps esperant aquest anime, aquí també he resistit la tentació de llegir-me el manga principalment perquè els spokons guanyen moltissim animats. Tothom en parla maravelles del manga així que tinc les expectatives molt altes.

- Chainsaw man: espero no caure en la vieja trampa de no veure animes dels quals m'he llegit el manga, el manga es una maravella així que també espero molt de l'anime tot i que confio poc en MAPPA després del que li han fet a Shingeki...

Finalment també he d'incloure la nova PELI DE SLAM DUNK aka THE FIRST SLAM DUNK , aquest 2022 només em dona alegries. No se quan podrem veure-la nosaltres. No se si serà història canon o relleno però again com amb Bleach no m'esperava veure res nou de Slam Dunk així que qualsevol merda em farà feliç.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Res a veure que no estigues ja a la meva llista.
Imatge
Respon