Anime Tardor 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!

Encara queda un munt per la pròxima temporada, però com l'actual (en la meva opinió) esta sent fluixa no, el següent, doncs millor alegrar-nos amb el que vindrà ja que sembla una millora significativa xDD

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Fall-2020
https://www.livechart.me/fall-2020/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2020/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka 3 --> A vera si surt d'una vegada, despres de 2 temporades d'aplaçament.
- Mahouka Koukou no Rettousei 2 --> Siiiiiiiiiii!!!!! PER FI!!!!! Porto esperant aquesta segona temporada desde fa anys. Quines ganes :uki:
- Higurashi no Naku Koro ni --> Aixo es d'obligat visionat, Higurashi mai decepciona. @UkiHana @cosarara @manolini @Meina

Nous:
- Noblesse --> Un altre Webtoon corea que adapten a anime, aquest ja li vaig fer post al còmic, si mantenen la qualitat d'animació que amb Tower i High School pot ser l'ostia. @Minatoni @Grimmy
- Jujutsu Kaisen --> Es una de les apostes fortes de la Shonen Jump dels últims anys, te força fama a internet pero mai m'han vingut ganes de llegir-lo. Ara amb l'anime sera l'excusa per saber-ne mes. @Minatoni
- Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi --> El nou anime relacionat amb Inuyasha, sobre les filles. S'ha de veure. @UkiHana @Meina @Nafi @Ereza
- Kimi to Boku no Saigo no Senjou --> Segueixo el manga des de fa temps, es be, no es una historia innovadora ni res però esta be.
- Tatoeba Last Dungeon Mae.. --> Igual que l'anterior segueixo el manga, meh, es pot veure.
- 100-man no Inochi no Ue ni Ore wa Tatteiru --> Igual que l'anterior segueixo el manga, meh, es pot veure. Es un Isekai
-Kami-tachi ni Hirowareta Otoko --> Aquest també segueixo el manga i el recomano si us agraden els isekais, es entretingut.

Posibles:
- Fumetsu no Anata e --> El trailer em sembla del mes interessant, el veure quasibe segur.
- Kamisama ni Natta Hi --> No se que esperar després de veure el trailer però es PA Works, Key i Jun Maeda, no pot ser dolent @Ereza
- Majo no Tabitabi --> El trailer no m'ha dit res de res, però li donaré una oportunitat.
- Ex-Arm --> Sortira aquesta temporada, el temps ho dirà. Segueixo esperant el primer capítol per decidir si es bo o dolent.


Doncs aquesta temporada si que em sembla molt millor que l'actual i l'anterior, espero que no hi hagin moltes cancel·lacions d'aquí a Octubre...
Potser algun mes acaba entrant a la llista i algun hi cau però de moment són 14 animes, un numero mes normal per a mi xDD

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

uffff mare meva surten un munt de series que vull seguir pero no se si en seré capaç
el que vull veure segur 100% real no fake
haikyuu
higurashi no naku koro ni
tonikaku kawaii
jujutsu kaisen
boruto... vull dir la descendència de inuyasha
Golden kamui

les pelis de Kimetsu no yaiba i fate/grand order


i després s'haurà de veure si alguna altre dona sorpresa i acaba sent bona ufff quina diferència amb la temporada d'estiu jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

@Shancks entenc que el nou Higurashi no Naku Koro ni és un remake, o sigui tornarà a començar la història pel principi i tal com feia l'anime antic (i com el joc). L'altre anime en vaig mirar uns quants capítols però el vaig deixar. No em va desagradar eh, però el vaig deixar abandonat una mica. L'horror mai m'ha cridat gaire. Probablement li faci un cop d'ull. La resta d'entrada no em criden, però em fiaré del que es vagi dient que mola.
@Samael diu aquí que fan un anime de noies que fan escalada en rocodrom rollo competitiu, apunta.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Estava al dia que treien la nova serie d'Inuyasha, i tenia la intenció de veure-la, però no sabia que també treien algo de Higurashi :scared: i suposo que miraré que tal, per que si és la mateixa historia no crec que ho miri gaire, l'original ja m'agrada molt!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veeeeure...
  • Golden Kamuy 3: em va agradar fins ara i seguiré. Si no heu vist les dues primeres temporades, és bastant interessant, vos la recoman.
  • Higurashi no Naku Koro ni (2020): la comentau molt. Veig que és una espècie de remake / rebuid / reboot / retornem-hi. De què va? He vist que és de com a misteri?
  • Jujutsu Kaisen (TV): gràcies per la recomanació, @Shancks. Però el terror i tal i jo... meh. No sé... he vist el PV però no sé...
  • Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi: no vaig poder acabar Inuyasha, però si l'heu de veure i comentar-la, m'hi apunt. Supòs que no faran gaire spoiler de la primera sèrie.
  • Dragon Quest: Dai no Daibouken (2020): no teniu ganes de veure-la? A mi em feia un poc de ganes, però no sé.
  • Osomatsu-san 3rd Season: després de veure'n la pel·lícula ens vam quedar amb un poc de ganes de més... potser la vegem.
  • Noblesse: mneh... potser sí. M'ha recordat un poc a Underworld. Veig que hi ha husbandos així que potser em tocarà veure-la xD
  • Kimetsu no Yaiba Movie: Mugen Ressha-hen: aquesta estava clara, no?
  • Burn the witch: all hail Troll Kubo.
Ostres, res continua del que estam mirant ara? Xaxi.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Hype brutal amb la seqüela d'Inuyasha, tant que m'estic fent rewatch de l'anime en català per anar ben fresqueta quan comenci. També he vist per twitter que van anunciar la 3a temporada de Haikyuu pel 2 d'octubre que he vist que no està en aquest panel.

Edit: Si que està, ho acabo de veure :red:

Per ara només amb Inuyasha i Haikyuu ja tinc la temporada feta, esperem que surti alguna coseta més que sigui interessant, confio en les vostres recomanacions.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Doncs no hi ha massa mes que veure apart del que ja tenia en llista, li donare una oportunitat a Magatsu Wahrheit i a Munou na Nara.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

No es un anime de tardor, bé, potser quan el van estrenar si que ho va ser XDDD Però a catsub hem estrenat Princesa Tutú i cada setmana hi haura un episodi, aixi que el podriem contar com a anime de tardor!!!
No us el perdeu, es molt maco i la historia val molt la pena!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vaig veure diumenge la primera estrena de la temporada: Jujutsu Kaisen.

Doncs la veritat es que de moment hype 0. Animacio aceptable, batalles de Shonen pero l'argument es el topic de sempre, no l'he trobat res distintiu aixi com altres Shonens com Boku no Hero, etc. si el tenen.

Li donare 2 o 3 capitols mes a vera per on va la trama. De moment sembla un Bleach raro.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs aixo ja esta llest, ja tinc la llista definitiva de la temporada
Imatge

No es molt llarga, 10 animes en total (One Piece i Doulou Dalou no compten) pero millor que les 2-3 temporades anteriors.

El que m'esta agradant:
- Mahouka Koukou 2, aquesta setmanaa ja comença l'accio i els trets pero no ha fet falta per que els 2 primers siguin bons :lol:
- Maoujou de Oyasumi --> Extremadament divertit a l'hora sense sentit. Absurdament divertit.
- Kami-tachi ni Hirowareta Otoko --> Aquest era obvi que m'agradaria pel manga, pero tampoc es res del altre mon.
- Noblesse --> Brutal com sempre, pero compte, han començat tenint en compte les OVAs, si no les heu vist no començeu la temporada, us faltara historia previa.

El que ni fu ni fa:
- Jujutsu Kaisen -->Te que millorar molt per no caure, de moment es una barreja dolenteta de Blue Exorcist + Bleach.
- Danmachi 3 --> no es molt interesant la veritat la nova temporada, mes del mateix
- Munou na Nana --> El primer capitol brutal, el segon molt mes fluixet.

El que no m'esta agradant:
- Inuyasha 2 --> De moment 0 interes, li donare 2 cap mes, sino sera un drop que em fara mal.
- 100-man no Inochi --> Les parts aborrides del manga no les han sapigut arreglar al anime, a un pas del drop.
Imatge
Respon