La veritat es que les 3 temporades ja vistes d'aquest any han sigut bastant fluixes, tot i que la seguent i ultima te bona pinta tambe es cert que esta plagada de segones i terceres temporades i poca cosa nova.
Aixi que si no teniu cap d'aquests començat, tambe us semblara fluixa la propera.
Encara teniu temps de veure alguna i començar-ne la segona/tercera a la tardor!
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)
Charts:
https://anichart.net/Fall-2019
https://www.livechart.me/fall-2019/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2019/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming
Segones temprades
- Boku no Hero Academia 4 --> Com sempre, Boku no Hero is good to see.
- Sword Art Online: Alicization - War of Underworld --> O millor dit SAO 3.2, 24 capitols mes de la tercera temporada pel body.
- Shokugeki no Souma --> Quarta temporada dels Orgasmes Culinaris del anime @UkiHana
- Psycho-Pass 3 --> La primera temporada va ser bona, la segona no tant pero segueix tenint un dels millors villans dels ultims temps @UkiHana
- Nanatsu no Taizain --> Ultima temporada, espero que ho adaptin be, que la batalla Sagrada va molar al manga.
- Fate/Grand Order: Zettai Majuu Sensen Babylonia --> Tot i que no es de Ufotable, es Fate, que pot sortir malament? res evidenment. I a sobre el prota es el servant mes cool, Gilgamesh el Rey de Babilonia
- Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai 2 --> Es bastant random, pero em va entretindre a la seva manera.
- Granblue Fantasy 2 --> L'historia mola i l'animacio es brutal (espero que es mantingui), ultra-recomanada.
- Radiant 2 --> Ja tocaba, la veritat que me va soprendre per ser un manga Frances, no deixa de tenir els cliches dels Shonen Japones pero els tracta prou be.
- Fairy Gone 2 --> La primera va estar 2 o 3 setmanes a la corda fluixa del Drop pero la vaig acabar, no se que esperarme d'aquesta temporada la veritat. La començare i ja veure com va.
- Phantasy Star Online --> No es ben be una 2na temporada pero be, em conformo de moment.
Nous:
- Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore Tuee Kuse ni Shinchou Sugiru --> Segueixo el manga i es entretingut. Si no us agraden els Isekais, aquest no sera l'exepcio, en cas contrari segur que si.
- Assassins Pride --> No en tenia cap constancia i m'ha sopres el trailer molt gratament, te molt bona pinta. @Grimmy
- Beastars --> Molt recomanat, recomanadisim. No acostumo a comprar manga ja ho sabeu i aquest en tinc els 2 primers toms i tinc pendent de continuar-lo. Es sense cap mena de dubte l'anime a comentar pel forum d'aquesta temporada. @Minatoni @UkiHana @manolini
- Honzuki no Gekokujou --> Un altre Isekai que llegeixo el manga, aquest molt millor que els anteriors. L'enfermetat que pateix la protagonista dona un toc de misteri a l'historia i les relacions entre personatges son molt guais.
Posibles:
- Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! --> Estic llegint el manga, un isekai de manual i poc mes. No espereu un gran argument d'aqui.
- No Guns Life --> L'argument es sembla mooooltisim a Appleseed i aquesta peli em mola, pot ser bo si no es centren massa en la port dramatica de ser convertit en Cyborg, etc.
- Pet --> Els trailers no diuen res i la sinopsis es molt vaga, 1 o 2 capitols i si no mola doncs drop.
- Z/X: Code Reunion --> Vaig veure X/Z: Ignition (que ni recordo perque es de 2014 i no massa bo) pero aquest sembla un spin-off amb nomes protagonistes noies... Drop quasibe segur xDDD
I de moment aixo es tot, alguns cauran, altres pujaran.