Anime Tardor 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ohayo minna!!!

La veritat es que les 3 temporades ja vistes d'aquest any han sigut bastant fluixes, tot i que la seguent i ultima te bona pinta tambe es cert que esta plagada de segones i terceres temporades i poca cosa nova.
Aixi que si no teniu cap d'aquests començat, tambe us semblara fluixa la propera.
Encara teniu temps de veure alguna i començar-ne la segona/tercera a la tardor! :uki: :uki:

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Fall-2019
https://www.livechart.me/fall-2019/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2019/fall
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Boku no Hero Academia 4 --> Com sempre, Boku no Hero is good to see.
- Sword Art Online: Alicization - War of Underworld --> O millor dit SAO 3.2, 24 capitols mes de la tercera temporada pel body.
- Shokugeki no Souma --> Quarta temporada dels Orgasmes Culinaris del anime @UkiHana
- Psycho-Pass 3 --> La primera temporada va ser bona, la segona no tant pero segueix tenint un dels millors villans dels ultims temps @UkiHana :pervertmoon:
- Nanatsu no Taizain --> Ultima temporada, espero que ho adaptin be, que la batalla Sagrada va molar al manga.
- Fate/Grand Order: Zettai Majuu Sensen Babylonia --> Tot i que no es de Ufotable, es Fate, que pot sortir malament? res evidenment. I a sobre el prota es el servant mes cool, Gilgamesh el Rey de Babilonia :uki:
- Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai 2 --> Es bastant random, pero em va entretindre a la seva manera.
- Granblue Fantasy 2 --> L'historia mola i l'animacio es brutal (espero que es mantingui), ultra-recomanada.
- Radiant 2 --> Ja tocaba, la veritat que me va soprendre per ser un manga Frances, no deixa de tenir els cliches dels Shonen Japones pero els tracta prou be.
- Fairy Gone 2 --> La primera va estar 2 o 3 setmanes a la corda fluixa del Drop pero la vaig acabar, no se que esperarme d'aquesta temporada la veritat. La començare i ja veure com va.
- Phantasy Star Online --> No es ben be una 2na temporada pero be, em conformo de moment.

Nous:
- Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore Tuee Kuse ni Shinchou Sugiru --> Segueixo el manga i es entretingut. Si no us agraden els Isekais, aquest no sera l'exepcio, en cas contrari segur que si.
- Assassins Pride --> No en tenia cap constancia i m'ha sopres el trailer molt gratament, te molt bona pinta. @Grimmy
- Beastars --> Molt recomanat, recomanadisim. No acostumo a comprar manga ja ho sabeu i aquest en tinc els 2 primers toms i tinc pendent de continuar-lo. Es sense cap mena de dubte l'anime a comentar pel forum d'aquesta temporada. @Minatoni @UkiHana @manolini
- Honzuki no Gekokujou --> Un altre Isekai que llegeixo el manga, aquest molt millor que els anteriors. L'enfermetat que pateix la protagonista dona un toc de misteri a l'historia i les relacions entre personatges son molt guais.

Posibles:
- Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! --> Estic llegint el manga, un isekai de manual i poc mes. No espereu un gran argument d'aqui.
- No Guns Life --> L'argument es sembla mooooltisim a Appleseed i aquesta peli em mola, pot ser bo si no es centren massa en la port dramatica de ser convertit en Cyborg, etc.
- Pet --> Els trailers no diuen res i la sinopsis es molt vaga, 1 o 2 capitols i si no mola doncs drop.
- Z/X: Code Reunion --> Vaig veure X/Z: Ignition (que ni recordo perque es de 2014 i no massa bo) pero aquest sembla un spin-off amb nomes protagonistes noies... Drop quasibe segur xDDD

I de moment aixo es tot, alguns cauran, altres pujaran.

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La temporada ve carregadeta senyores i senyooooooooooooooors!! Així que, sense més preàmbuls, la meva llista:

-Shokugeki no Soma 4: Sip @Shancks cuenta con mi hacha per anar-la comentant!!
-Boku no Piko Acadèmia: No em feia molta il·lu però la @Nafi em va dir que la saga que venia ara era top, així que també em tindreu molestant per aquí amb això xDD
-Chihayafuru 3: EL HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! <3 <3 Fa anys que l'espero, aquesta no la puc deixar de veureeee!!
-Psycho-Pass 3: A veure si se superen perquè la segona va ser molt pèssima... Però li donaré l'oportunitat, yeees!
-Ahiru no Sora: els seiyuus són molt top, però després d'haver vist Kuroko no Basket espero que no m'avorreixi...
-Stand My Hero: buenorros. Els buenorros sempre es miren.


Pet em crida l'atenció, però com ha dit el Shancks, de moment no em sabem res.... I Babylon potser em miri el primer per veure com ho conten, perquè el tràiler no revela gaire cosa. Potser també li dono l'oportunitat al primer de Beastars, però la veritat és que l'argument m'atreu com -1000...


Trobo que l'anime que hem de veure tots és Rifle is Beatiful... :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
BEASTARS - Tothom posa el manga per els nuvols aixi que HE DE JUTJAR PER MI MATEIXA. Em sembla molt original el disseny i tot plegat espero que no decepcioni ni tingui fanservice zoofilic.
Imatge
Houkago Saikoro Club - NOIES JUGANT AL CATAN I UN TIO MAZAO DE JEFASO¿¿¿ TE COM MOLTA BONA PINTA AL MENYS MIRANT LA PORTADA XDDD ESPERO QUE NO SIGUI DE FANSERVICE PER ONVRES I SE JODA TODO PERQUE MOLARIA MOLT UN ASOBI ASOBASE NOU!!!
Imatge
Kandagawa Jet Girls - Aquet ja es veu de LLUNY que tindrá fanservice per onvres pero mentre tingui rollo bollo I STAND.
Imatge
Bokura no Nanokakan Sensou - Estil cuqui, no sembla que vagi a tenir fanservice ni escenes repugnants per onvres aixi que potser es un descobriment, tot i nomes ser una Ova o lo que sea.
Imatge
Fragtime - YURI CUCOSO??? YURI CUCOSO!!!!! NAAAAAiis.

Imatge
Hoshiai no Sora - POSSIBLE BL CUCOSO??? PRECIOS!!! te el meu interes.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

SEGUR

- Boku no Hero Academia 4th Season: Per motius evidents, passa que encara dubto si seguir-la al ritme o menjar-la tota de cop.
- Sword Art Online: Alicization - War of Underworld: Vaig veure la primera part fa res i pensava que seria la única però nop. Em va molar prou però és possible que la vegi cada setmana.
- Shokugeki no Souma: Shin no Sara: Aquest anime no em cansa MAI.
- Psycho-Pass 3: Com diueu la segona part va ser més meh, i ja ni recordo res casi però em va molar igual i ja que estem l'acabem.
- Nanatsu no Taizai: Kamigami no Gekirin: Fins ara no m'havia desagradat massa, però té mola crítica últimament, a veure què tal.

MAYBE

- Beastars: Moltíssim fama però no em van massa els furrys. M'ho hauré de pensar.
- Assassins Pride: Podria agafar la recomanació d'en Shancks però esperaré de moment a veure com la puntuen.

Per la resta que no conec, ja aniré veient les reviews i notes i decidiré quines veuré.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncsss jo començaré amb:

Chihayafuru 3: aquest any em vaig tornar a veure les dues temporades perquè de tant de temps que ha passat ja no recordava quasi res. Però sembla que finalment tenim temporada 3!!!

Kabukichou Sherlock: veig que ningú de vosaltres l'ha posat per veure, a mi em crida força l'atenció. L'ambientació em fa pensar en Baccano! Veurem.

Beastars: em fa curiositat però espero que no facin coses rares amb el 3d.

Ahiru no Sora: això de vailets macarres que juguen a bàsquet és molt slamdunkish. No crec que sigui gran cosa però li donaré una oportunitat.

Hoshiai no Sora: aviam aviam

I de moment seria tot.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



No habia vist al chart que sortiria Marimashita! Iruma-kun en anime. El manga es una mica extrany pero divertit.

Apart d'aquest, no he vist re mes que m'interesi que no tingues a la llista ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bona gent, no sabia on posar-ho, així que llanço aquí aquest dubte existencial: per veure la tercera temporada de Psycho-pass és necessari mirar les tres pel·lícules aquelles noves?

Només he vist la pel·lícula del Kogami i voldria saber si les heu vist, si les veureu o si no fan falta de cara a la nova temporada.

Besituuuuuuuuuuuuuuuus!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo tenc un dilema un poc fort...

Supòs que hauré de veure Boku no Pico Academia 3, ja que tanmateix tothom en voldrà xerrar...

Llavors n'he de veure una altra...

Podria veure Nanatsu no Taizai, però crec recordar que vaig acabar la darrera temporada a molta desgana, i pel que he llegit, aquesta nova no serà millor.

Veuria Chihayafuru, però no n'he vist res, i em fa el pal de la vida veure'n 50 capítols.

Veuria Shokugeki no Soma, però tampoc n'he vist res, i són 63 capítols més.

Veuria Psycho-pass, però només he vist la primera temporada. Em faltaria veure'n 11 capítols i quatre pel·lícules.

Podria veure SAO, però només n'he vist la primera temporada. Hauria de veure II (24), una pel·li, i Alicization (24). Buf.

Na @UkiHana fa comptes veure Ahiru no Sora, i ahir la vam començar. Ja em va bé perquè he de mirar un anime d'esports, tot i que tampoc m'ha acabat de fer, el primer capítol.

Llavors, pel que heu anat dient, i el que em va comentar n'@Atir dels Senders, Beastars i Kabukicho Sherlock podrien estar bé.

I feia temps que vam veure de passada Houkago Saikoro Club, i ara he vist que na @manolini l'ha esmentat. He llegit que el primer capítol no ha estat malament, l'he posada a baixar, a veure què tal. @Ereza <-- aquí juguen al catan.

Així, supòs que...
  • Boku no Pico Academia 3
  • Ahiru no Sora
  • Beastars
  • Kabukicho Sherlock
  • Houkago Saikoro Club
Possiblement alguna acabi en el drop.

@Shancks a mi Fairy Gone no em va desagradar del tot. És cert que no era res de l'altre món i que el CGI era un poc bèstia, però potser l'hagués seguit (la vaig dropejar a l'episodi 2 [uh]). Si la segueixes, ja em diràs què tal ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Algú mirarà Nanatsu no Taizai?

He llegit que l'animació ha baixat moltíssim de qualitat perquè han canviat l'estudi i que es veu molt, molt pitjor i que, a més, està molt censurat perquè ho emeten en horari infantil... ja veus tu censurar Nanatsu... Així que no sé, la veureu? A mi això m'ha tret un poc les ganes perquè la darrera temporada no em va agradar gens, volia veure aquesta per acabar-la i ja, però si la saga del manga no és bona, a més està mal animat i censurat a lo cutre doncs... crec que passaré.

Algú la mirarà?
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

UkiHana ha escrit: 12 oct. 2019, 10:58 Algú mirarà Nanatsu no Taizai?

He llegit que l'animació ha baixat moltíssim de qualitat perquè han canviat l'estudi i que es veu molt, molt pitjor i que, a més, està molt censurat perquè ho emeten en horari infantil... ja veus tu censurar Nanatsu... Així que no sé, la veureu? A mi això m'ha tret un poc les ganes perquè la darrera temporada no em va agradar gens, volia veure aquesta per acabar-la i ja, però si la saga del manga no és bona, a més està mal animat i censurat a lo cutre doncs... crec que passaré.

Algú la mirarà?
Jo l'estic mirant, es ja el final de la serie, despres de veure-la sencera (i llegir-ne el manga) com per deixar-la ara :riu:

Hi han 2 versions, la que surt ara es amb censura perque surt al japo els dissabtes al mati i la dels Blu-ray quan surtin, sense censura. Si la vols veure sense si o si, llavors si, esperat a que surtin els Blu-ray l'any que ve.

@Minatoni Estic mirant Fairy Gone, seguiex la linea de la primera, ni fu ni fa ja et dire mes endavant si millora o no.
Imatge
Respon