Anime Tardor 2018

El Hespiritu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 42
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 25 cops

15 oct. 2018, 11:55

Primer drop de la temporada.

Otona no Bouguya-san

Imatge

Adoro l'ecchi i el fanservice.
Només em treuràs el meu fanservice quan l'arrenquis dels freds dits del meu cadàver.

Pero encara adoro més les històries ben narrades, els personatges ben dissenyats, la originalitat, la imaginació i la iconoclàstia de l'humor.

En aquest anime no hi ha res de tot això, ni se l'espera.

M'he sentit una mica culpable al fer-li el drop... entenc que contractar com a guionistes a persones afectades per malalties a l'àrea cognoscitiva del cervell és una noble causa i no dubto que contribuirà a la integració social d'un colectiu que mereix tots els meus respectes.

Passa que soc mala persona
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1707
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 188 cops
Gràcies rebudes: 505 cops

24 oct. 2018, 10:29

Doncs la temporada va avançant i, al final no m'estic mirant Tokyo Ghoul, la peresa m'ha pogut.

-Tinc un poc la mateixa sensació que el Shancks amb Irozoku Sekai no Ashita Kara... Molt bonic però la història és com molt buida i no acabo de veure cap on anirà més enllà del club de fotografia, l'art i que, evidentment al final de l'anime la prota podrà veure els colors altra vegada xDDD Igualment em pareix preciosa i la seguiré perquè l'animació és la millor de la temporada!

-A la fi va sortir el primer capítol de Tsurune! Va estar prou bé, la veritat, i el final va quedar molt interessant... compleix els estereotips de sempre (ola k ase, em falta un dels pares, com a tots els protas d'anime hehehehe) i té un trauma que estarà dos capítols més a superar, però ho aconseguirà amb l'amor, amistat i superació. A més, a l'equip hi havia noies. M'encanta el de les ulleretes!

-Ingress: No em mola gens l'animació 3d, de veritat... em pareixen tan estàtics els personatges, tan mal fets que ploro. Però eh, Shapers gonna shape, ja se sap, i la miraré perquè els il·luminats han de controlar el puto món!!

La que m'està agradant molt més del que em pensava és Dakaretai otoko! el prota és un poc tsundere però m'encanta, de veritat <3 Quan es menja el pastís tot sol al final del capítol perquè està frustrat... Necessito més capítols!!

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 202
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 140 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

24 oct. 2018, 12:32

Imatge
Text amagat.
Imatge

Atir dels Senders
Esperits del bosc
Esperits del bosc
mitja lluna somriu
Entrades: 61
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

24 oct. 2018, 23:22

Venia a parlar dels animes que he començat aquesta temporada (per cert, és la primera vegada que segueixo animes de temporada!!!):

FLCL Alternative: doncs havia vist el primer capítol i fins que no he anat a revisar la fitxa de l'anime no m'he adonat que, efectivament, només té un capítol i a més és una pel·lícula. No sé pas com ho he mirat. Em pensava que continuava, encara estic assumint la realitat.

Gaikotsu Shotenin Honda-san: 2/12. El primer capítol em va agradar bastant, però aquest segon se m'ha fet pesat. No és ben bé el que m'esperava, la seguiré algun capítol més a veure què. Visualment és molt diferent i això li dóna un aire interessant.

Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru: 3/23. Un anime d'esports: atletisme. El primer capítol va estar prou bé, l'animació és bona i visualment és bastant agradable. Però el ritme no m'acava d'agradar i els personatges trobo que són poc interessants i el protagonista costa agafar-li cap tipus d'empatia de moment. La seguiré a veure què, penso que pot anar a millor.

Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudoubu: 1/-. Aquesta no tenia pensat començar-la però m'alegro d'haver-ho fet. Visualment és maquíssima i el tema del tir amb arc em resulta prou interessant. Presenten molta varietat de personatges que sembla que poden tenir coses a dir, veurem.
Imatge

El Hespiritu
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 42
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 25 cops

25 oct. 2018, 23:58

Don Patch ha escrit:
04 oct. 2018, 20:17
Dios.... acabo de mirar Zombieland saga i m'ha trencat tots els esquemes :pervertmoon:
No se cap a on tirarà, però crec que @El Hespiritu el gaudirà XD
El Hespiritu ha escrit:
05 oct. 2018, 00:49
... ja el miraré i diré alguna cosa.
Ara mateix he mirat el 1er episodi.
Et felicito per la teva intuïcio... no em coneixes de fa gaire i m'has clavat.
En un sol capítol, ja m'ha omplenat les mans de candidatures als meus premis de la temporada.

Millor Anime/Millor Comèdia/Millor Seiyuu Masculí/Millor Seiyuu Femenina/Millor Director...

,,, però, més important encara... estic a un pas d'apujar Sakura Minamoto (la protagonista) al pedestal que havia deixat vacant la Haruka, de Harukana Receive; val a dir:

La Meva Waifu De La Temporada

Imatge
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Don Patch
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 31
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 22 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

31 oct. 2018, 17:52

manolini