Doncs al final també m'he vist
Yuri on Ice i m'ha agradat bastant! És diferent del que em pensava, l'argument està ben plantejat, els personatges em varen agradar... és com el que diu l'Skuld, segurament hi hagi fanservice però per sort no és tot fanservice i l'argument està bastant bé!
Més animes!!
Watashi ga Motete Dousunda.
EM VA ENCANTAR!! Va ser molt, molt divertit com varen retratar les fujoshi a l'anime! Reconec que em vaig sentir molt identificada quan la noia estava mirant l'anime que li agradava i ho anava comentant a twitter xDDD En general em va fer riure moltíssim, que si no li agradaven els nois en 3D, quan surt amb ells i està molt ocupada intentant que no notin que és otaku i al final confessant-ho... pot arribar a ser molt divertit! A mi el senpai em va encantar, espero que es quedi amb ell (tot i que realment no ho sembla...)
A veure, realment si ho penses és massa cliché, la típica noia grassa a qui ningú presta atenció i de sobte es deprimeix i s'aprima a saco, quan generalment quan estàs deprimit el que fas és engreixar xDDDD i de sobte tothom l'estima un munt i tots volen sortir amb ella. A mi aquesta premisa no em va agradar, una noia pot ser grassa i pot ser una bellesa i pot estar molt prima i fer puto asco, però bé, m'ho vaig passar bé mirant l'anime i ja està.
Sangatsu no Lion
Era una de les que més esperava i el primer capítol em va decebre un poc... Vaig estar investigar un poc de què va el Shogi per no perdre'm perquè suposo que d'ara en endavant em mamarem moltíssim, com si amb el Karuta de Chihayafuru no n'haguessim tingut prou. Del capítol em va encantar l'ambientació, els colors... una passada i a més amb moments molt divertits, però pel que fa l'argument em va decebre un poc. Va ser molt japonès en el sentit que hi va haver moltes imatges, totes elles precioses, però en general va passar molt poca cosa... Espero que d'aquí res comenci l'acció o que ens vagin contant més coses perquè realment l'animació val moltíssim la pena!
I bé, també he vist Haikyuu i Bungou Stray Dogs (he fet un post perquè, si no m'equivoco els veiem tots, no?) Si coincidim amb altres animes podem començar altres pots i comentar-los setmanalment, si us fa ganes!!