Anime Primavera 2023

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!!

La proxima temporada esta bastant be, encara queda una mica perquè surtin els primers però aquí en teniu la llista.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Spring-2023
https://www.livechart.me/spring-2023/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2023/spring
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veurà el @Shancks :

Segones temprades
- Kimetsu no Yaiba 3 --> Continua per fi aquest anime, l'animacio d'ufotabe 11/10
- Dr. Stone 3 --> Totalment a dins, ja vaig acabar el manga i el que ve ara mola.
- KonoSuba -->Mes KonoSuba? I tant!!! EXPLOSION!!!!
- Mahoutsukai no Yome 2 --> Han trigat massa en treure la segona temporada, la gent ni recorda aquest anime. La primera temporada esta be(la prota es idiota/curteta) pero el mag es nice.
- Isekai wa Smartphone 2 --> Just fa poc em vaig posar al dia amb el manga, el veurem, te batalles grans el que ve ara.

Nous:
- Yamada-kun to Lv999 no Koi wo Suru --> No tinc ni idea de que es aixo, pero l'ha fet Madhouse, la oportunitat la te d'entrada.
- Isekai de Cheat Skill wo Te ni Shita --> El manga es bo pero han tret poc capitols, veurem com ho adapten.
- Isekai Shoukan wa Nidome --> En aquest cas el manga es dolentot, el vaig dropejar fa temps. El veure per comparar.
- Tensei Kizoku no Isekai--> Un altre isekai on el prota esta overpower.

I no olvidem que DEMA surt SHINGEKI!!!!!!!!!!!!!

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure... doncs Kimetsu cau fijo i no sé si Dr. Stone perquè no sé si han sortit més temporades que no he vist, però em fa mil de peresa o, com diria l'imbècil del prota 1000% de peresa o alguna xorrada així deia el pelocebolleta aquest.

D'altra banda hi ha Mahotsukai que no sé què fer, perquè la primera temporada la recordo bastant soporífera. És a dir, era un anime molt mono i nyonyo però la trama era com un grapat de cereals que has deixat massa estona dins la llet: pasta immenjable.

Per acabar doncs Shingeki perquè l'Eren Skelleton mola mazo i segur que al final ens derrota en Oogie Boogie.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs +1 al que diu n'Uki: Shingeki, Kimetsu i Dr. Stone les miraré segur. Especialment Dr. Stone em fa moltes ganes seguir-la. @UkiHana és que no recordes en Tsukasa!?

Imatge

Possiblement també caigui Ousama Ranking, tot i que crec recordar que al final el vaig criticar bastant, ja me n'he oblidat i supòs que voldreu seguir-lo tots plegats.

@Shancks sempre he sentit parlar molt de konosuba... És gaire cringe?

Algú sap si hi ha alguna cosa nova que faci bon entrar per mirar-la plegats?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Minatoni ha escrit: 03 març 2023, 09:30 @UkiHana és que no recordes en Tsukasa!?

Imatge
Doncs no, realment no recordava aquests abdominals esculpits per deus... Mira, t'ho compro. Què fàcil soc de convèncer.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 03 març 2023, 09:30 @Shancks sempre he sentit parlar molt de konosuba... És gaire cringe?

Algú sap si hi ha alguna cosa nova que faci bon entrar per mirar-la plegats?
Konosuba es molt cringe, es humor absurd Japones a sac, a mes el que surt ara es un Spin-off centrat en Megumin, la serie principal te 2 temporades i una 3ra en camí.

A mi m'agrada pero no crec que sigui el teu rotllo.

De nous que poguem mirar plegats no en tinc cap, tot lo nou que seguire son Isekais, la resta son 2, 3 o 4 temporades.

Deixo un resum del que ve en format video, per si dona alguna idea:

@Minatoni mirat el trailer de Yamada lvl999, es del estil de Tomo-chan i es fet per Madhouse.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Amb la sortida avui de Kimetsu no Yaiba 3, ja han sortit tots els animes que veure aquesta temporada.

Imatge
*El numero 3 que no es veu es: Isekai One Turn Kill Neesan: Ane Douhan no Isekai Seikatsu Hajimemashita

Al final segueixo 5 Isekai :riu:

Que heu començat vosaltres?
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Uooh acabo de fixar-me que hi ha algo de Ousama Ranking, a veure que tal, també cauran segur Kimetsu, Dr. Stone, Konosuba i Shingeki (Que encara no he tingut temps de veure aquesta últim episodi que ha sortit)

Tot i que potser no ho aniré seguint al dia, ja que tinc bastantes coses pendents de temporades anteriors que últimament he estat més ocupat de lo normal. Però tard o d'hora ho acabaré mirant.

I també m'interessa Jigokuraku, segurament li acabo donant una ullada, ja veurem.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Xail la de Jigokuraku no tenia mala pinta. Algú altre en sap res o ens pot convèncer?

Llavors veig que molts seguirem kimetsu i dr Stone. Algú té cap idea d'alguna altra per comentar plegats? Si fos "nova" (no continuació) seria genial.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 12 abr. 2023, 20:04 Algú té cap idea d'alguna altra per comentar plegats? Si fos "nova" (no continuació) seria genial.
De les que segueixo jo l'única que us pot agradat és Mahoutsukai no Yome pero es la 2na temporada.

A mi m'han parlat molt bé de Oshi no Ko que ha sortit avui el primer episodi. Encara no l'he vist, ja diré si val la pena demà.
Llegeix-te la sinopsis, sembla interessant. Es pot veure de forma legal a Anime Box durant 48 hores de forma gratuïta i després pagant la subscripció (servei similar a crunchyroll que pertany a selecta visión: https://serielizados.com/news/nace-anim ... n-espanol/)

https://ramenparados.com/manga/oshi-no-ko/
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Gràcies @Shancks! No pensava amb Mahoutsukai! Si dius que t'ha agradat, l'haurem de continuar!

Quant a la resta... a mi no m'has de convèncer, la veritat, crec que vaig prou servit ja de coses a mirar. És més pels que volguessin mirar un anime i poder-ne parlar per aquí i que no vulguin mirar-ne temporades anteriors.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon