Anime Primavera 2022

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona nit Tadaima!!!!

Doncs ja es quasi be aquí la següent temporada i toca obrir-li un espai al fòrum. Es una temporada molt dolenta..... Espero que hi hagi sorpreses amagades.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Spring-2022
https://www.livechart.me/spring-2022/tv
https://myanimelist.net/anime/season
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que veura el @Shancks :

Segones temprades
- Tate no Yuusha 2 --> Segona temporada del Heroi del Escut, a vera que tal va.
- Kaguya-sama love is war 3 --> Yes! Totalment a dins, moltes ganes, es un no para de riure.
- Date a Live 4 --> Portan retrasant la 4rta temporada com un any, a vera si aquesta es la definitiva...

Nous:
-Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu --> El manga es bo, el trio de protagonistes esta molt ben compenetrat i funciona força be.
-Otome Game Sekai wa Mob ni Kibishii Sekai desu --> El manga es regular, li donaré una oportunitat.
-Yuusha, Yamemas --> Veure el primer capitol a vera que tal, no en se res mes que el trailer.

De moment aixo es tot, fatal, molt malament, 5 animes i poca cosa mes que m'interessi de moment... quina llastima de temporada.

Vosaltres que veureu?

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ohhhh, nova temporada de Kaguya!

Potser no hi ha quantitat d'anime bo, però crec que amb Kaguya tenim una aposta assegurada, no?

Hauríem de parlar de quin anime voleu que ens mirem de posar d'acord. Jo proposaria Kaguya sense dubtar-ho si no fos perquè és una continuació.

Sincerament, si algú no ha vist les parts anteriors, és 100% recomanable i ho pot fer fàcilment, però si trobau que val més que busquem un (altre) anime per mirar plegats, doncs... faltarà que algú recomani alguna cosa :)

PS: l'Otome Game aquest que has passat...
Office worker Leon is reincarnated into a particularly punishing dating sim video game, where women reign supreme and only beautiful men have a seat at the table. But Leon has a secret weapon: he remembers everything from his past life, which includes a complete playthrough of the very game in which he is now trapped. Watch Leon spark a revolution to change this new world in order to fulfill his ultimate desire... of living a quiet, easy life in the countryside!
no és un poc PLAGI del de na Bakarina?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 31 març 2022, 00:57
PS: l'Otome Game aquest que has passat...
Office worker Leon is reincarnated into a particularly punishing dating sim video game, where women reign supreme and only beautiful men have a seat at the table. But Leon has a secret weapon: he remembers everything from his past life, which includes a complete playthrough of the very game in which he is now trapped. Watch Leon spark a revolution to change this new world in order to fulfill his ultimate desire... of living a quiet, easy life in the countryside!
no és un poc PLAGI del de na Bakarina?
Si i no, el prota en aquest cas si que lluita usant un mecha, no es inútil com bakarina. Però si són força semblants en definitiva.

Les batalles de meches estan força bé al manga, la convivència a la academia es el que grinyola una mica.
Imatge
Avatar de l’usuari
lyrilla
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 21
Membre des de: 08 feb. 2022, 03:15
0
1
Gràcies donades: 8 cops
Gràcies rebudes: 31 cops

Eis, gràcies pel fil.

Com s'ha dit, la temporada és fluixa. La idea per a mi serà veure la de provar la de RPG Real Estate, a veure si s'aguanta una mica, i potser provar sort amb alguna cosa random que tingui elements potencialment que m'agradin, com Deaimon i Summertime Render. Però per part d'anime regular, serà agafar coses pendents de temporades passades, a veure si torno a mirar sèries així regularment.

De posar-me al dia que estiguin aquí, voldria posar-me al dia de Ginga Eiyuu, no per anar a veure la peli al cine que no tinc nivell, però com la pots comprar al sortir de la sessió, estarà disponible en caribeny ben aviat. I llavors queda el netflix amb cosetes com Ghost in the Shell.
Thermae Romae Novae compta com primavera? llavors ja he començat l temporada!
"Si tingués més temps, t'hagués escrit una carta més curta." ~ Blaise Pascal
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo evidentment veuré Kaguya-sama, el millor seinen que existeix. A més també li donaré un try a Spy x Family ja que el manga té molt bones crítiques i la gent està molt hypejada a twitter, sembla que serà un bopazo d'aquesta temporada. L'argument és original així que crec que tots haurieu de donar-li una oportunitat.

Us deixo el primer trailer perquè en tingueu una idea

Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Uh, realment hi ha poqueta cosa que em cridi l'atenció. Igual que la Nafi veuré Spy x Family que em va sortir un dia el trailer a youtube de random i la porto esperant des de llavors.

També li donaré un cop d'ull a Tate no Yuusha 2, que crec recordar ¿que es va quedar més o menys interessant? Realment no recordava l'existència del anime fins que avui l'he vist a la graella així que ja veurem que tal.

I per últim, potser m'hauria d'animar a veure Kaguya-sama des de el principi ja que mai l'he vist!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Kaguya és bastant divertit, la veritat. Mira-la.

He vist que Tate no Yuusha està el primer als charts aquests, així que... devia estar bé, supòs? xD

Doncs si sou uns quants que voleu veure Spy x Family... la veiem tots plegats?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo només miraré Kaguya, per no perdre el costum del mínim esforç. He mirat el chart i em sembla com merda absoluta, però tampoc tinc dret a jutjar que estic desconnectada, però continuo pensant que el @Shancks hauria de veure Healer Girls, ja que juga com a healer (és una broma des del coraçao :p )
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Quants Spokon i mira que no m'agradan... doncs res.
Espero que Netflix em tregui bones series perque sino, quins 3 mesos m'esperan mes aborrits.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo els que miraré segur són la 3a temporada de Kaguya i també Spy x Family, a veure que tal.

També tinc pendent Komi-San però encara la primera temporada, per tant, segur que l'acabo mirant tard o d'hora. I ara a Netflix he començat a mirar Thermae Romae Novae.

A part d'aquests estaré atent a veure què va dient la gent per si hi ha algun altre interessant. Així molt per sobre un que m'ha cridat l'atenció és Dance Dance Danseur, però ja miraré que en van dient.
.
A part d'això, si en comenceu un tots plegats potser també m'hi apunto.
Respon