UkiHana ha escrit:De moment m'he posat al dia amb Hakuouki, Sakamoto desu ga? i amb Bungou Stray Dogs. Encara m'he de veure Magi, posar-me al dia amb Boku no Hero i seguir amb Mayoiga.
Us volia demanar perquè he llegit per twitter que Mayoiga es torna com molt tonto i sense sentit. L'esteu mirant? Val la pena continuar-la?
I si no esteu mirant Bungou Stray Dogs us la recomano moltíssim! A mi els primers quatre capítols m'han enganxat moltíssim i m'ha agradat molt!! El Mamoru Miyano fa un paperasso

Jo em vaig enamorar de
Bungou Stray Dogs en el primer capítol, m'està agradant moltíssim!! Com que no sabia massa del tema "literatura japonesa" vaig buscar una mica d'informació per sobre i estan caracteritzant els personatges força bé, és molt graciós trobar en què s'han inspirat de la vida dels escriptors. I també m'he mirat el manga per sobre (suficient per no fer-me spoiler XD) i us puc dir que és pràcticament clavat!! M'encanta ^^
Al final sembla que de
Magi seran 13 capítols, ja em semblava a mi que amb 8 no aniríem enlloc XDD És una molt bona adaptació del manga, a mi m'està encantant!! No sé quina diferència hi ha amb les OVAs (estan adaptant la mateixa part) però en format anime s'han saltat menys coses i s'ho han currat molt més en animació i disseny; a més que els colors són més vius i més adequats per l'univers de Magi. Si les OVAs no em van agradar gens, aquesta anime està molt bé
No sé si algú més l'està veient, però jo recomano
Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu. Amb els dos primers minuts (
sense que passés res d'impressionant) em va enamorar no sé ben bé el motiu. Em pensava que seria un anime típic de fantasia, però tot és simplement espectacular, l'animació, els personatges, la història etc. I la comèdia és boníssima, a mi els moments de comèdia em semblen millors que els anime del gènere de la temporada!!
De
Boku no Hero Academia els dos últims capítols m'han agradat molt més que els primers :) Ara es posa interessant!!!
De
Sakamoto desu ga? mi em va fer gràcia el primer capítol, però els últims... no sé, no m'acaba de fer el pes. Ja ho vaig dir al post de Gintama, sóc una mica especial amb la comèdia XDD
De
Mayoiga exactament això:
Shancks ha escrit:Estic mirant Mayoiga per inercia, pero no va la pena per res. Cada cop es mes sense sentit i absurd.
Jo vaig voler donar-li una oportunitat, però el primer capítol no em va donar bones vibracions. Amb tota la meva voluntat vaig arribar fins a la meitat del capítol tres... al final ho vaig haver de treure perquè no podia aguantar més les personalitats irritants i absurdament estúpides dels personatges. M'irritava de tal manera que em posava nerviosa seguir veient el capítol, els hauria matat a tots amb una metralleta si hagués pogut, tots en fila, un rere l'altre (excepte potser, la Lion). Sé que tenen problemes psicològics, però realment m'ennervaven i no era per un bon motiu, sinó que cada cinc segons feien alguna acusació o acció absurda. Si vols veure Mayoiga recomano que sigui com una comèdia perquè d'altra banda no val la pena ¬¬
De
Tanaka-kun pròximament m'he de posar al dia XDD