Anime primavera 2016

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De moment m'he posat al dia amb Hakuouki, Sakamoto desu ga? i amb Bungou Stray Dogs. Encara m'he de veure Magi, posar-me al dia amb Boku no Hero i seguir amb Mayoiga.

Us volia demanar perquè he llegit per twitter que Mayoiga es torna com molt tonto i sense sentit. L'esteu mirant? Val la pena continuar-la?

I si no esteu mirant Bungou Stray Dogs us la recomano moltíssim! A mi els primers quatre capítols m'han enganxat moltíssim i m'ha agradat molt!! El Mamoru Miyano fa un paperasso :lloa:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

UkiHana ha escrit:De moment m'he posat al dia amb Hakuouki, Sakamoto desu ga? i amb Bungou Stray Dogs. Encara m'he de veure Magi, posar-me al dia amb Boku no Hero i seguir amb Mayoiga.

Us volia demanar perquè he llegit per twitter que Mayoiga es torna com molt tonto i sense sentit. L'esteu mirant? Val la pena continuar-la?

I si no esteu mirant Bungou Stray Dogs us la recomano moltíssim! A mi els primers quatre capítols m'han enganxat moltíssim i m'ha agradat molt!! El Mamoru Miyano fa un paperasso :lloa:
Estic mirant Mayoiga per inercia, pero no va la pena per res. Cada cop es mes sense sentit i absurd.

Et recomano mirar Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge, molt graciosa.

Ha sortit ja la llista provisional d'animes per l'estiu, potser dema si tinc temps obro el tema Estiu '16
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit:De moment m'he posat al dia amb Hakuouki, Sakamoto desu ga? i amb Bungou Stray Dogs. Encara m'he de veure Magi, posar-me al dia amb Boku no Hero i seguir amb Mayoiga.

Us volia demanar perquè he llegit per twitter que Mayoiga es torna com molt tonto i sense sentit. L'esteu mirant? Val la pena continuar-la?

I si no esteu mirant Bungou Stray Dogs us la recomano moltíssim! A mi els primers quatre capítols m'han enganxat moltíssim i m'ha agradat molt!! El Mamoru Miyano fa un paperasso :lloa:
Jo em vaig enamorar de Bungou Stray Dogs en el primer capítol, m'està agradant moltíssim!! Com que no sabia massa del tema "literatura japonesa" vaig buscar una mica d'informació per sobre i estan caracteritzant els personatges força bé, és molt graciós trobar en què s'han inspirat de la vida dels escriptors. I també m'he mirat el manga per sobre (suficient per no fer-me spoiler XD) i us puc dir que és pràcticament clavat!! M'encanta ^^

Al final sembla que de Magi seran 13 capítols, ja em semblava a mi que amb 8 no aniríem enlloc XDD És una molt bona adaptació del manga, a mi m'està encantant!! No sé quina diferència hi ha amb les OVAs (estan adaptant la mateixa part) però en format anime s'han saltat menys coses i s'ho han currat molt més en animació i disseny; a més que els colors són més vius i més adequats per l'univers de Magi. Si les OVAs no em van agradar gens, aquesta anime està molt bé :ilu:

No sé si algú més l'està veient, però jo recomano Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu. Amb els dos primers minuts (sense que passés res d'impressionant) em va enamorar no sé ben bé el motiu. Em pensava que seria un anime típic de fantasia, però tot és simplement espectacular, l'animació, els personatges, la història etc. I la comèdia és boníssima, a mi els moments de comèdia em semblen millors que els anime del gènere de la temporada!! :lloa:

De Boku no Hero Academia els dos últims capítols m'han agradat molt més que els primers :) Ara es posa interessant!!!

De Sakamoto desu ga? mi em va fer gràcia el primer capítol, però els últims... no sé, no m'acaba de fer el pes. Ja ho vaig dir al post de Gintama, sóc una mica especial amb la comèdia XDD

De Mayoiga exactament això:
Shancks ha escrit:Estic mirant Mayoiga per inercia, pero no va la pena per res. Cada cop es mes sense sentit i absurd.
Jo vaig voler donar-li una oportunitat, però el primer capítol no em va donar bones vibracions. Amb tota la meva voluntat vaig arribar fins a la meitat del capítol tres... al final ho vaig haver de treure perquè no podia aguantar més les personalitats irritants i absurdament estúpides dels personatges. M'irritava de tal manera que em posava nerviosa seguir veient el capítol, els hauria matat a tots amb una metralleta si hagués pogut, tots en fila, un rere l'altre (excepte potser, la Lion). Sé que tenen problemes psicològics, però realment m'ennervaven i no era per un bon motiu, sinó que cada cinc segons feien alguna acusació o acció absurda. Si vols veure Mayoiga recomano que sigui com una comèdia perquè d'altra banda no val la pena ¬¬

De Tanaka-kun pròximament m'he de posar al dia XDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja tenim els 10 animes preferits d'aquesta temporada pel públic japonès! http://blog.honeyfeed.fm/over-65000-pol ... ign=buffer


A mi personalment m'ha sorprès no trobar Boku no Hero entre els primers llocs, de fet, em sorprèn que ni tan sols estigui al rànquing perquè quan es va estrenar tothom va fer un graaaaaaaaaaaan enrenou però ara veig que les coses s'han calmat i que ja ningú en parla. De totes maneres, jo estic bastant d'acord, per a mi Sakamoto no és potser la millor, però si que és de les millors de la temporada. I per ventura, Bungou Stray Dogs jo ho posaria molt més amunt, a mi personalment m'encanta capítol rere capítol i anar descobrint un poc més sobre els personatges.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Doncs a diferència d'últimes temporades jo he de dir que aquesta de primavera m'ha sorprès gratament perquè des de fa unes quantes temporades no m'acabava de convèncer cap anime i en mirava tres o quatre que estaven bé però no em deien massa res i probablement només veia amb moltes ganes una estrena. En el cas de la temporada passada aquest anime va ser Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu. Aquesta temporada de moment n'estic seguint més que les últimes i puc dir que m'agraden bastant (la llista inicial era de 17-19 més o menys i evidentment s'ha reduït fins a quedar-me amb només 6-7 anime, però crec que tenen potencial). No sé la d'estiu, però aquesta m'està agradant i per mi les millors són Re: Zero, Magi, Bungou Stray Dogs, Joker Game i Boku no Hero.

Pel que es veu ja és costum per mi no estar gaire d'acord amb els japonesos XDD Cadascú amb els seus gustos ^^ Respecte els meus, no hauria posat Sakamoto desu ga? com a primer perquè a mi no em fa gràcia i al final l'he deixada (només vaig riure amb la primera meitat del primer capítol). Però veient les que han entrat al rànking els japonesos majoritàriament han votat pels slice of life que a mi no em criden massa l'atenció i només els miro quan vull un anime per no pensar; prefereixo un argument consistent i/o que avanci alguna cosa, estar atenta al què passa i que m'enganxi. Pel que fa a Boku no Hero quasi la deixo aparcada pels dos primers capítols, que se'm van fer súper pesats amb allò de no tenir poders, però ara ja l'espero amb ganes tot i estar plagat de clichés. Amb Re:Zero sí que hi estic d'acord perquè és el meu hype de la temporada. No hi ha entrat Magi... ¬¬ (japonesos sense criteri!! XDD) i pel que fa Joker Game jo l'hauria posat més amunt perquè tot i que de moment és episòdic perquè han de presentar els personatges és molt bona sèrie d'espies i misteri. De Bungou Stray Dogs segueixo enamorada, o sigui que l'hauria posat més amunt ^^
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Pareix que al final l'anime de Sakamoto desu ga? no podrà emetre el darrer capítol (nº13) per televisió.

Amb el terretrèmol de Kumamoto el capítol 2 es va retardar una setmana, per tant no tenen franja horària per emetre el capítol nº13.... Al final la decisió que han pres és treure'l directament als DVD's (No és mala opció de marqueting però nosaltres haurem d'esperar que algú el compri, el pugi i el subtitulin...)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

A sobre tambe esperar que surti a la venda ja surten 3 o 4 cap per DVD, cada mes o aixi surt un DVD, aixi que l'ultim surt al Octubre + que el pujin a internet, subs, etc. al final el tindrem per nadal...

http://www.koi-nya.net/2016/05/21/ultim ... elevision/
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja ha acabat Bungou Stray Dogs! L'heu seguit??

Imatge
  • Pels que no l'heu seguit:

    Bungou Stray Dogs



    Argument:

    Bungou Stray Dogs se centra amb l'Atsushi, un noi orfre que ha viscut tota la vida sent rebutjat per una causa que ell desconeix: l'Atsushi té superpoders i és capaç de transformar-se en un tigre de gran poder. La vida de l'Atsushi canvia quan el Dazai, un home amb una preocupant predilecció pel suïcidi i el meticulós Kunikida el troben i li ofereixen d'entrar en una agència de detectius amb superpoders on coneixerà més persones com ell i lluitaran contra la Port Mafia per protegir la ciutat de Yokohama.



    Opinió personal: És molt divertida i curiosa a la vegada. Per una banda és curiós perquè tots els personatges estan inspirats en grans escriptors, la majoria de la literatura japonesa (però després ja veureu que també hi ha lloc pels estrangers). Els poders dels personatges estan inspirats en les novel·les dels autors, per exemple, l'Osamu Dazai va escriure "Indigne de ser humà" on planteja el tema del suïcidi unes quantes vegades i per això, el Dazai d'aquest anime sempre està intentant suïcidar-se.

    Per una banda hi ha aquesta sèrie de curiositats i després està l'humor, que a mi m'ha agradat molt, ja que els personatges tots tenen els seus punts forts i febles i entre ells s'arriba a fer una conya molt divertida. Finalment, a mi també m'ha agradat molt l'animació, sobretot els colors!! No podia treure la mirada dels ulls de l'Atsushi, per a mi els colors han estat un punt fort de l'anime i, per acabar però no menys important, m'han encantat les batalles!
  • Pels que l'heu seguit:
Text amagat.
Buaaaaaaaaaaaaah, el final m'ha deixat amb moltes ganes de saber més!! El metge que pareixia un Okabe de la vida al final... al final... m'ha deixat molt pillada.

En si l'anime en general m'ha agradat bastant, tot i que pel meu gust amb 24 capítols hauria quedat perfecte. Tinc la sensació que durant aquests 12 capítols l'únic que han fet ha estat mostrar-nos quins eren els personatges, dedicant-los més o menys un capítol a cadascú (aprox. alguns personatges com el Kunikida en varen tenir més d'un) i quan a la fi tenim que coneixem tots els membres de l'Agència, que l'Atsushi a la fi ha trobat la determinació per lluitar i que ara començaria "la part sabrosuda" doncs s'acaba...

Però bé, no hi podem fer res tampoc, 12 capítols no donen per més i s'haurà d'esperar fins la segona temporada a la tardor. De totes maneres,a mi m'ha agradat molt, l'humor especialment i l'animació també, una passada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bungou Stray Dogs acabat, ara ha esperar a la tardor per la 2na temporada.
Text amagat.
Com totes les series amb la 2 temporades el mateix any, aquesta a sigut una temporada introductoria de cap a peus per despres fer la batalla a multiples bandes desde el principi de la segona.
Si be no esta al meu top de primavera no em puc queixar i les referencies amb autors i noveles queden molt be.

No m'agrada la personalitat del prota i menys la de Dazai pero tots els de Porto Mafia molen molt.

A mes a mes tambe a acabat:
Big Order --> Vist, regular
Concrete Revolutio: Choujin Gensou (1y2) --> Vist, regular
Mayoiga --> Vist, dolent
Gakusen Toshi Asterisk (1y2) --> Vist, bo
Hundred --> Vist, bo

I mes que aniran acabant aquesta setmana i la que ve, dema:
Netoge no Yome wa Onna (Jueves) --> Viendo 11/12
Assassination Classroom 2 (Jueves) --> Viendo 23/25
Koutetsujou no Kabaneri (Jueves) --> Viendo 10/12
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Al final vares animar-te a seguir Mayoiga?? A mi el primer no em va desgradar però vaig llegir tants comentaris negatius que em va fer molt de pal seguir-la si s'havia de posar taaan malament. Pe teu comentari de "vist, dolent" suposo que ja, d'entrada, no t'ha agradat massa xDDDDD


Ara avui han anunciat que Boku no Hero Academia tindrà també segona temporada. És el que parlàvem un poc ahir, els hi costa tantíssim fer animes de 24 capítols del tiron?? :enfadat: Potser vosaltres teniu molt bona memòria però jo d'aquí a la tardor a mi se m'hauran oblidat la meitat dels personatges i poders de Bungou Stray Dogs :facepalm:

PD: Atsushi is lof
Respon