[Anime K3] Yu Yu Hakusho

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Yu Yu Hakusho, els defensors del més enllà

Imatge

Fitxa tècnica

• Nom Original: 幽☆遊☆白書 , Yu Yu Hakusho
  • Autor: Yoshihiro Togashi
  • Gènere: Shonen, Acció, Aventura, Comèdia
  • Estudi: Pierrot
  • Capítols: 112 Episodis de 20 minuts, tots en català, 6 OVA només en japonès i 2 pel·lícules
  • Any: 12/10/1992 - 17/1/1995 (Japó) i 16/9/2002 - 18/2/2003 (Catalunya)
Informació addicional:
Manga: Està basat en el manga del mateix nom, dibuixat entre 1990 i 1994 que consta de 19 volums
Seiyus/dobladors principals:
  • Yusuke Urameshi: Sasaki Nozomu(Japonès) / Claudi Domingo(Català)
  • Suichi Minamino/Yoko Kurama: Megumi Ogata(Japonès)/Shigeru Nakahara(Japonès) / Oscar Muñoz(Català)
  • Kazuma Kuwabara: Shigeru Chiba(Japonès) / Mark Ullod(Català)
  • Hiei: Nobuyuki Hiyama(Japonès) / Carles Di Blasi(Català)
  • Keiko Yukimura: Yuri Amano(Japonès) / Mònica Padrós(Català)
  • Koenma: Mayumi Tanaka(Japonès) /Hernan Fernández(Català)
  • Botan: Miyuki Sanae(Japonès) / Marta Barbarà(Català)

Argument

En Yusuke Urameshi és un noi de 14 anys rebel i violent, que té per costum fer campana a l'institut i barallar-se sovint. Tot i així, en el fons és un bon noi i quan veu un nen petit a punt de ser atropellat no dubta en llançar-se a rescatar-lo.
Malauradament, Yusuke mor en l'accident i ja sent un esperit rep la visita de la Botan, una missatgera del més enllà, que l'informa que la mort de Yusuke no estava prevista ja que el nen no moria en l'accident, per tant, al haver mort en va, no poden determinar si l'han d'enviar a l'infern o al cel.

Decidit a tornar a la vida, en Yusuke haurà de decidir si acceptar les proves del Príncep Koenma, que li retornarà el cos si accedeix a convertir-se en un detectiu espiritual, per controlar els actes d'esperits al món humà.
En la seva aventura descobrirà nous poders, nous amics i alguns enemics, entre humans, esperits i dimonis.

Imatge

Openings i endings

Opening en català (n'hi han amb imatges diferents, però és la mateixa cançó per tots)
Text amagat.

Opening en Japonès
Text amagat.

Ending 1 en Català
Text amagat.

Ending 1 en Japonès
Text amagat.

Llistat d'endings
Text amagat.
  • Homework ga Owaranai per Matsuko Mawatari (Episodis 1 al 29).
  • Sayonara bye bye per Matsuko Mawatari (Episodis 30 al 59).
  • Unbalance na Kiss wo Shite per Hiro Takahashi (Episodis 60 al 83).
  • Taiyō ga Mata Kagayaku Toki per Hiro Takahashi (Episodis 84 al 102).
  • Daydream Generation per Matsuko Mawatari (Episodis 103 al 111).
  • Hohoemi no Bakudan per Matsuko Mawatari (Episodi 112).

Imatge

Opinió Personal

Possiblement, juntament amb Sakura, la Caçadora de Cartes, sigui el primer anime que vaig veure mai. Ho recordo poc (any 2002, devia tenir com 6 anys xD) però sempre em van quedar uns records molt específics de Yu Yu Hakusho.

Primer, recordava el protagonista (que durant molt de temps no podia entendre com és que la sèrie es deia Yu Yu Hakusho i ell es deia d'una altra manera, pensava que tenien el mateix nom) que tenia un atac hidro-xul·lo ficant els dits en forma de pistola, segurament a l'escola devia jugar imitant-lo.

Després també recordava vagament els companys del Yusuke: Un tio estrany amb un pentinat estrany de color taronja, un noi que atacava amb les plantes i una espècie de ninja.

Però el que recordava més era el combat d'en Yusuke contra en Toguro, un dels enemics que més li ha tocat la moral. És possible que fins hi tot en Toguro em fes por, cosa que demostra que aquest anime era realment bo (o jo era un nen innocent de 6/7 anys).

Amb tot, formava part de la meva infància i fa un any o dos me la vaig tornar a veure, revivint experiències que no recordava (me n'havia oblidat completament del Príncep Koenma, la Mestra Genkai, la Botan o la Keiko) i gaudint-lo un altre cop, malgrat que ara estava acostumat a les animacions dels animes d'avuí dia i a vegades es feia pesat.

Imatge

I amb això acabo el post sobre Yu Yu Hakusho, els defensors del més enllà. La vau veure de petits? En recordeu alguna cosa? Quins sentiments us aporta?
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo realment no sé per quin motiu mai vaig veure Yu Yu Hakusho i això que crec que la feien després d'un anime que mirava (o abans) i que les meves companyes de classe la miraven, però crec que la vaig mirar una vegada i no em va molar gaire (a més, en aquella època el meu cor estava corrupte per veure i llegir massa shojo).

De totes maneres, sempre he tingut moltes ganes de veure-la!! Em va pegar per mirar-la fa uns anyets però em varen dir que realment eren combats tota l'estona i em varen fugir les ganes. No és que els combats no m'agradin, però si només són combats tota l'estona part de gràcia perd xD

Sé que finalment algun dia la veuré, especialment perquè tothom diu que Bleach es va inspirar en Yu Yu Hakusho i només per això ja tinc moltíssima curiositat. Els que l'heu vist, s'assembla molt? El Tite va fer la gran copiada??

I és molt graciós perquè no l'he vist però reconec que l'opening M'ENCANTA!! Realment és molt bonic i està molt ben traduït :lloa:
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Yu Yu Hakusho la vaig veure de petit, no la recordo molt pero els personatges i alguns detalls de l'historia son semblants a Hunter x Hunter (mateix mangaka). Si t'agrada Yu Yu Hakusho t'encantara HxH.

El meu favorit era Hiei, molaba molt amb el drac al braç i un tercer ull.
Imatge
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: De totes maneres, sempre he tingut moltes ganes de veure-la!! Em va pegar per mirar-la fa uns anyets però em varen dir que realment eren combats tota l'estona i em varen fugir les ganes. No és que els combats no m'agradin, però si només són combats tota l'estona part de gràcia perd xD

Sé que finalment algun dia la veuré, especialment perquè tothom diu que Bleach es va inspirar en Yu Yu Hakusho i només per això ja tinc moltíssima curiositat. Els que l'heu vist, s'assembla molt? El Tite va fer la gran copiada??
Doncs jo, comptant quan la vaig veure de petita, crec que la dec haver vist com tres o quatre vegades i de la última no fa gaire XD Si hagués de comparar com s'estructura la història seria similar a Bola de Drac pel tema dels tornejos, els entrenaments, les arts marcials etc. tot i que com a preferències personals m'agraden molt més els personatges de Yu Yu Hakusho. I com tu dius també s'assembla força a Bleach: el més similar però, podria ser el fet que el protagonista mor en els primers cinc minuts i després el fan currar pel món espiritual adquirint nous poders XDD Els combats són una part important no ho negaré, però també hi ha una història al darrere ben estructurada on les diferents sagues tenen relació directa amb la vida dels personatges, jo crec que et podria agradar ^^
Com a personatges m'agradava molt en Hiei, però el meu preferit era en Kurama!! Alguns dels seus atacs amb les plantes són molt bonics i alhora terrorífics jajaja I la Genkai i la Botan també molaven un munt ;)
Imatge Imatge
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Yu Yu Hakusho, era un d'aquells animes que recordo que mirava de molt petita al mig dia, diria que després de dinar, a casa els meus avis amb els meus cosins, i d'aquella època només me'n recordo de l'opening i d'alguns capítols sueltos, sobretot del principi.

Força després, de més gran, un dia fent zaping per la tele vaig trobar que feien dos capítols cada diumenge (o algo així) pero ho vaig pillar ja quan anaven cap al final i no vaig poder-ho mirar gaire temps.

Uns anys després, quan em vaig començar a enganxar amb més força als animes la vaig mirar tota sencera!

És un anime que sempre m'ha agradat moltissim, si no fos per que sabia que el Bank el voldia fer jo l'hagués triat :''')

Crec que Yu Yu Hakusho és un anime que sempre ha sabut mostrar un bon costat d'humor amb serietat, i aixó ha fet que agrades moltissim. És un anime del qual també agafaves molt carinyo a tots els personatges i crec que em va marcar molt per que és el primer anime (serie i dibuixos animats) del que em vaig enamorar d'un personatge (o aixó és el que recordo) que era el Kurama, tot i que la majoria de personatges m'encantaven <3 !!
Imatge
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Aquesta paret! Que no em deixava respirar, ha caigut! D'un plegat!

Doncs aixó! Incondicional d'aquest anime, m'hagués agradat més historietes sobretot en la part del món espiritual i el món infernal...
però be... es en Togashi... gran mangaka amb molt bons mangas, poca paciència xD
Respon