Anime Estiu 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Aquesta temporada ve carregada nois/es!!!!!!!!

EDITO(12/7/19): Doncs sembla ser que no... Una altra temporada que pasara sense penes ni glories.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts
https://anichart.net/Summer-2019
https://www.livechart.me/summer-2019/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2019/summer
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

El que segur que veure:
- Dr. Stone --> Per mi la millor estrena del estiu, no us la podeu perdre!!!
- Dungeon ni Deai wo Motomeru... (DanMachi) 2 --> La primera temporada va molar bastant, ja veure que tal la segona.
- Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou --> El manga es brutal!!! @Grimmy aquesta et molara
- Toaru Kagaku no Accelerator --> El millor personatge de Toaru amb una serie propia?? aixo es descontrolara :hurra: :hurra:
- Isekai Cheat Magician --> Un altre Isekai que segueixo el manga, bastant cheto el prota.
- Tsuujou Kougeki ga Zentai Kougeki de Ni-kai Kougeki no Okaasan wa Suki Desu ka? --> No es un isekai 100% pero es del estil, la mare del prota es molt obsesiva-posesiva amb ell. (Quin titol mes llarg xDDD)

Posibles:
- Vinland Saga --> Al Japo esta pegant moooolt fort. @UkiHana crec que aquesta t'agradara, te un aire a Arslan Senki pero de vikings.
- Enen no Shouboutai --> No es dolenta pero vaig deixar el manga a mitges, a vera que tal l'anime.
- Nakanohito Genome --> El diseny de personatges m'ha molat, tot i que no se molt be de que tractara.
- Lord El-Melloi II --> Esta relacionat amb Fate i es una saga que em mola, l'oportunitat la te asegurada.

Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 jul. 2019, 20:39, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Araburu Kisetsu no Otome-domo yo Es al que li tinc mes ganes.
Kanata no Astra Vaig llegirme bona part del manga i si treiem el fanservice innecesari es una bona historia.
Enen no Shouboutai Sempre va be seguir un shonen tipic.
Joshikousei no Mudazukai Sempre va be seguir una comedia tipica.
Vinland Saga Armin vikingo? Why not
Totsukuni no Shoujo La @Umeboshi va deixarme els mangas i es to cuqui. A veure que surt.
Naka no Hito Genome Es mereix una oportunitat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs la veritat és que estic un poc xof perquè aquesta temporada, la de primavera, no m'està motivant res. No tinc mai ganes de veure res i com que m'estic rallant i me la torra molt tot... He droppejat molts dels animes que vaig començar i tot és un DRAMA

Però bé, centrem-nos en la temporada d'estiu, que espero que no sigui tan horrible (o que m'ho prengui millor xD)

Quins em criden l'atenció:
-Dr. Stone: miraré els dos primers i probablement la droppejaré
-La dels bomberus: idem, fijo que no aguantu ni dos capítols
-Viland Saga: si hi ha tios buenorrus i el Shancks la recomana, li donaré l'oportunity
-Ensemble Stars: la quota d'idols i de Maenu de la temporada.
-Given: Of course, el bon yaoi!!
-Try Knights: interès en el rugbi: 0% Interès en els husbandos: +1000


Buah, no té excessiva bona pinta. Però també estic desmotivada vitalment. Puta bida.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Supòs que veurem Dr. Stone, ja que tothom en xerra i també Vinland Saga.

Veig que les dues seran de 24 capítols, però cap dels dos mangues està finalitzat, així que supòs que encara n'hi ha per més...

No hi ha res que em faci excessiva il·lusió, eh?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

- Dr. Stone: Em van recomanar el manga quan estava a Japó i mai vaig començar-lo. Sempre em passa igual.
- DanMachi 2: Estaré entretingut amb això. xD
- Vinland Saga: Una altra recomanació del manga que mai vaig començar. Al final acaba sortint abans l'anime abans que jo comenci el manga. haha
- Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou: Agafo la recomanació, Shancky. ;)

I en principi aquestes són les que tinc clares. Tocarà descobrir les altres bones.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure nois, vinc a anunciar-vos el primer drop de la temporada. Sí, sí, només amb un puto capítol n'he tingut prou de l'anime dels bomberus.

És a dir, tot un munt de clixés un darrere d'altre: vull ser un heroi, però ma mare és morta (OH MY GOD, NO FOTIS?) i tothom es pensa que sóc el nen dolent però en realitat sóc bo.... Que no és que estigui malament, però sempre la mateixa classe de protagonista CANSA. Quina originalitat aporta aquest anime? No contesteu encara, que puc rajar més.

A veure, què té de sexy una monja? És el puto primer capítol joder, el puto primer capítol i ja tenim escenes a la dutxa i primer pla de culs i pitram? De veritat, això és tot el que aporten les noies en aquesta història? Doncs a mi que no em cerquin, perquè som al 2019, ja és hora de deixar de posar noies només perquè mostrin les tetazas.

I res, en general dir que és que no hi ha hagut res que m'hagi agradat. Ni tan sols els personatges secundaris dels bombers he trobat que estiguessin a l'altura... He trobat un ambient d'intent de risa fàcil a tot l'episodi que m'ha posat nerviosa i a més enga, clixés i clixés. Després que han repetit fins a dir PROU el "vull tornar-me un HERO" i ja ha estat un "ok, ok, a tomar por culo"

No m'ha agradat gens i no sé què esperava, però la dropejo ja infinit a saco a full....
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UkiHana ha escrit: 08 jul. 2019, 00:36 A veure nois, vinc a anunciar-vos el primer drop de la temporada. Sí, sí, només amb un puto capítol n'he tingut prou de l'anime dels bomberus.

És a dir, tot un munt de clixés un darrere d'altre: vull ser un heroi, però ma mare és morta (OH MY GOD, NO FOTIS?) i tothom es pensa que sóc el nen dolent però en realitat sóc bo.... Que no és que estigui malament, però sempre la mateixa classe de protagonista CANSA. Quina originalitat aporta aquest anime? No contesteu encara, que puc rajar més.

A veure, què té de sexy una monja? És el puto primer capítol joder, el puto primer capítol i ja tenim escenes a la dutxa i primer pla de culs i pitram? De veritat, això és tot el que aporten les noies en aquesta història? Doncs a mi que no em cerquin, perquè som al 2019, ja és hora de deixar de posar noies només perquè mostrin les tetazas.

I res, en general dir que és que no hi ha hagut res que m'hagi agradat. Ni tan sols els personatges secundaris dels bombers he trobat que estiguessin a l'altura... He trobat un ambient d'intent de risa fàcil a tot l'episodi que m'ha posat nerviosa i a més enga, clixés i clixés. Després que han repetit fins a dir PROU el "vull tornar-me un HERO" i ja ha estat un "ok, ok, a tomar por culo"

No m'ha agradat gens i no sé què esperava, però la dropejo ja infinit a saco a full....
Tampoc m'ha acabat de fer el pes. Molt pesat el tio amb "vull ser un heroi!", ja pareixia boku no pico hero academia. El romanç/erotisme que ens han volgut ficar amb calçador en els primers cinc minuts de sèrie m'ha parescut un insult a la intel·ligència dels espectadors.

Bé, vos deix l'ending.

Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Interpreto que ja he mirat ( o intentat mirar) el primer episodi de gairebé mitja temporada, fins ara:

Imatge
-Tejina Senpai: Estúpida comèdia ecchi . Shut up and take my money.

Imatge
-Sounan Desu ka?: Estúpida comèdia ecchi. Aquesta és Imatgesafe-space o sia que arrisca el drop.

Imatge
-Dumbbell Nan Kilo Moteru?: Estúpida comèdia ec... mmmh.. part ecchi/part spam de bodyfitness. No està tan malament.

Imatge
-Kanata no Astra: És Lost In Space a un institut japonés. El primer episodi, prou bé.

Imatge
-Maou-sama, Retry!: Just quan pensava que és impossible que els Isekai siguin més stàndard...

Imatge
-Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa II: Alguns clichés Fantasy aguanten millor que d'altres. Aquest fa el que pot.

Imatge
-Uchi no Ko no Tame naraba, Ore wa Moshikashitara: (facepalm). Merdetes Onii-chan/Lolimoe. I res més.

Imatge
-Joshikousei no Mudazukai: Una comèdia d'escola de noies que mira de resultar diferent. Si no queda realista, sí plausible.

Imatge
-Dr. Stone: Sci-Fi semi-Neolítica amb estil propi. Ofereix alguna possibilitat.

Imatge
-Enen no Shouboutai: Diàlegs tan prescindibles i ximplets com els seus MGuffins religiosos. Art/Anim, BSO i acció són força bons, però.

Imatge
-Granbelm: Mechs + Isekai + Mahou Shoujo. És a dir: Fugiu, folls!!

Imatge
-Araburu Kisetsu no Otomedomo yo: Una comèdia seriosa de la pubertat sexual? Ambiciós.

Imatge
-Nakanohito Genome [Jikkyouchuu]: Isekai random però simpàtic.

Imatge
-Katsute Kami Datta Kemono-tachi e. #NoSéJo. L'atrezzo de Guerra Civil Americana no té pas sentit.

Imatge
-Starmyu 3rd Season: Idols. Han estat els 1m 2s més llargs de la meva vida.

Imatge
-Ensemble Stars!: 56 segons, en aquest cas. Suor freda.


Imatge
-Vinland Saga: Potser millor mirar-me la sèrie Víkings.
Les escenes de combat de Víkings eren tan creïbles com un Mahou Shoujo i tot i axí, més versemblants que les d'aquest anime.
Li donaré més episodis per si de cas.


Dels pendents, estic ab-so-lu-ta-ment segur que gaudiré Karakai Jouzu no Takagi-san 2.


Ni idea de si m'agradarà o no la resta.
No sembla una gran temporada, hores d'ara.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tots els que pensaba veure ja han sortit, aixi que la llista queda aixi:
Text amagat.
Imatge
Son 14 animes restant Doulou Dalou i One Piece (els quadres negres), bastant poc la veritat pel que acostumo a veure i d'aqui cauran segurament un parell o tres.

De moment el mes recomanables son: Dr.Stone, Vinland Saga i Arifureta

Mencio especial per: Nakanohito Genome [Jikkyouchuu] (sembla ser una mena de Danganronpa i aixo em mola :3 )
i Toaru Kagaku no Accelerator (Accelerator rules!!! :scared: :scared: :scared: :uki: :uki: )
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Seguiràs Maou-sama, Retry?

Admiro la teva valentía.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon