[Anime de Temporada] Youjo Senki

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

[Anime Hivern 2017]


Youjo Senki


Imatge

Saga of Tanya the Evil



Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió

Argument: En les primeres linees de la guerra, hi ha una nena petita. Cabells rossos, ulls blaus i blanca pell de porcelana, i és coneguda per moure's com el vent en el camp de batalla. El seu nom és Tanya Degurechaff. Però en realitat, ella és un dels assalariats d'èlit del Japó, renascut com una nena petita després d'enfadar un èsser misteriós que es fa dir Déu. Aquesta nena petita, que prioritza la eficiència i la seva pròpia carrera sobre qualsevol altra cosa, es convertira en l'èsser més perillós entre els bruixots de l'exèrcit imperial.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Capítols #1, #2, #3 i #4
Aquesta temporada estic on fire així us vinc a recomanar un altre anime que vaig començar a seguir gràcies a en @Shancks qui es va recordar de mi quan va veure aquest anime (qui sap perquè). Aquesta temporada m'estic sorprenent a mi mateixa, seguint un shojo i un anime militar, dos dels gèneres que menys em criden l'atenció.
Lo que més m'ha enganxat d'aquest anime és en primer lloc ELLA, la Tanya the Evil, que és la hostia. Tothom diu que és una loli nazi però en realitat de loli no en té res i si t'ha de rebentar el cap te'l reventa, no problem. I en segon lloc l'Èsser X, com li diu la Tanya, que pensava que no tornaria a sortir en tot l'anime i resulta que si. En els primer dos capítols no m'havia acabat d'enganxar només era guerra i més guerra, però amb el tercer, quan es veu realment de que va l'anime, em va conquistar el cor, quan torna a sortir l'Èsser X i queda clar que la part més "mística" de l'argument no quedarà en l'oblit. La batalla de la Tanya contra l'Èsser X és la que més m'interessa i em crida la curiositat, que ella segueixi sense tindre fe i això només faci que la puteji més. Es nota que Deu s'avorreix un munt. Tinc molt de hype amb el següent capítol, tinc ganes de veure de que anirà aquest nou batalló i com pensa seguir putejant a la Tanya l'Èssere X, per ara el businessman guanya.
Finalment necessito comentar a la subordinada de la Tanya en el front i que em pensava que no tornaria a sortir però PAM, és el plot twist del final del quart capítol, sóc la única que cada cop que surt pensa en l'Orihime?

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Es dels meus favorits d'aquesta temporada, el salariman es la ostia i les seves cares sadiques :coret: :blush: :blush:

Com @Nafi , espero amb candeletes l'X (que segurament sera en forma d'un dels generals republicans) vs Tanya, pero sobretot vull veure evolucionar la magia i si fa Tanya algun power up. Em molaria molt veure-la masacrant una ciutat i tots els habitats d'un atac o alguna cosa aixi :ilu: :ilu:

Super recomenable, si estas pensant en que veure, no ho dubtis mes i comença-la.

PD: Tambe destacar l'OP i l'ED, tambe top de la temporada.
Text amagat.


PD2: Kalathras, li va fer reaction i es la risa.
Text amagat.
Lolis, nazis, voladoras!! :banana: :banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Capitol #5

B R U T A L!, quina filla de sa mare jajajaja

Si abans ho demano la setmana passada, abans ho fa. Quina masacre xDDDDD

Comença el capitol amb un entrenament infernal, a la meitat eliminen 3 divisions completes i per acabar destueixen una part de la capital enemiga, Tamaya!!
Estic encantat amb aquest anime, vull mes droga com aquesta!!! :lloa: :lloa: :lloa: :love: :love:

Text amagat.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #5
Amb una mica de retràs però millor tard que mai. Puta ama la Tanya jo de petita gran vull ser com ella :ilu:
M'ha decepcionat una mica l'entrenament a la muntanya, sincerament pensava que es carregaria a tots els que entrenaven per poder quedar-se segura reclutant però no, li agrada la guerra més del que sembla i necessita el olor a sangre por la mañana.
Jo pensava que els Dacians tindrien alguna estratègia secreta per guanyar-los, però no, simplement fan pena de veure. El que no entenc és perquè el tio que odia la Tanya l'ha enviada allà si era tot tant fàcil, fa pudor de sucarrim :scratch:
Molt de hype amb el següent capítol, suposo que per fi arribarà un plot twist interessant. M'encantaria que sortís l'X a liar-la una mica, que sembla que és l'únic que li pot plantar cara a la Tanya. Potser el general o jefaso aquest que la odia en realitat és amigote de l'X i volen putejar-la junts.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

He trobat aixo per YB, resulta que estan treien capitols amb els personatjes en forma chibi.
Text amagat.


La escena mes genial del capitol 5.
Text amagat.
Imatge
Respon