[Anime de temporada] Yashahime: princeses semidimoni

Respon
Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2020
Categoria Bronze
0 / 8
Entrades: 564
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 398 cops
Gràcies rebudes: 316 cops

21 oct. 2020, 18:13

Yashahime: princeses semidimoni

Imatge

Fitxa tècnica

• Títol original: Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi
  • Director: Teruo Satou
  • Gènere: Acció, aventura, comèdia, dimonis, fantasia, històric, màgia, sobrenatural
  • Estudi: Sunrise
  • Any: 2020
  • Durada: 24 min per capítol
  • En català? Sí (subtitulat, Lluna Plena no Fansub)

Argument

Les filles d'en Sesshomaru i l'Inuyasha emprenen un viatge a través del temps.

Al Japó feudal, les bessones semidimoni Towa i Setsuna se separen l'una de l'altra durant un incendi forestal. Tot cercant desesperadament la seva germana petita, la Towa s'endinsa en un misteriós túnel que l'envia a l'actual Japó, on és trobada i criada pel germà de la Kagome, en Sota, i la seva família.

Deu anys després, el túnel que connecta les dues èpoques es reobre i permet que la Towa es retrobi amb la Setsuna, que ara és una caçadimonis que treballa per a en Kohaku. Sembla, però, que la Setsuna ha perdut els records de la seva germana gran.

Juntament amb la Moroha, la filla de l'Inuyasha i la Kagome, totes tres joves viatgen entre les dues èpoques en una aventura per recuperar el seu passat desaparegut.

Tràiler

Opinió personal

És una vergonya que no vaig acabar de veure Inuyasha sencera, però m'he animat a mirar aquesta sèrie igualment (a hores d'ara n'he vist els tres primers capítols). Als dos primers no hi ha passat gran cosa, al tercer sembla que ja comença l'acció. Ja veurem com continuarà, però per ara diria que està sent l'èxit de la temporada (si més no, dins de la comunitat catalana). De fet, m'ha sobtat que no tingués un fil a Tadaima, així que ara ja en té :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 297
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 109 cops
Gràcies rebudes: 72 cops

26 oct. 2020, 10:11

A falta del 4rt capítol que encara no he vist per temps, de moment com ja ha dit l'@Ereza no a passat gran cosa han sigut 3 capítols de presentació de les 3 protagonistes així que de moment poca cosa, el que si que m'ha agradat és l'animació, no és 10/10 però esta força bé i li crec que concorda força amb l'estil de historia que ens volen explicar, i la música doncs al cap i a la fi es Inuyasha així que sempre agrada ;)
la seguiré veient com a mínim durant alguns capítols més
Imatge

Respon