En general m'ha molat molt tot, les estratagemes que es monten uns i altres i la crueltat que hi ha que mor fins i tot l'apuntador XD
He de dir que les úniques morts que m'han posat trist han sigut les del Bjorn, el qual és l'única persona que s'ha guanyat que l'Askeladd el nombres amic seu i el mateix Askeladd, m'ha semblat super bonic com es sacrifica pel seu poble i per no haver de matar a l'únic home que considera que pugui ser un bon rei, també com el Thorfinn el veu morir i d'aquesta manera perd l'objectiu que havia estat perseguit tota la vida i pel qual ha patit tant! molt bonic tot

Oh i també tenim el Thorkell que es monstre que pot destruir el planeta amb una destral casi jajajaja m'encanta la seva forma d'actuar i com li sua tot, i sempre busca lluites o guerres on hi hagi grans adversaris!
Algo que no he entès és que just al final ens ensenyen un vaixell al mig del mar navegant en una tempesta i apareix un home de pel morè, he pensat que deu ser en Thorfinn buscant Vinland la terra somiada però perquè coi passa de ser ros a morè? XD
Oh i també m'hauria agradat veure la tornada d'en Thorfinn al poblat però bueno que hi farem.
L'animació de l'anime i la banda sonora crec que no fa falta esmentar-los gaire ja que son molt bons i ells solets ho demostren.