[Anime de temporada] Tokyo Ghoul :re

Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 675
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 192 cops

03 abr. 2018, 22:12

Imatge

Anime de temporada. Primavera 2018

Tokyo Ghoul :re

Argument
Han passat dos anys des de la batuda del CCG a Anteiku. Tot i que l'atmosfera dins Tòquio ha canviat dràsticament a causa de la influència augmentada del CCG, els ghouls continuen sent un problema, especialment l'organització terrorista Aogiri Tree. La creació d'un equip especial, conegut com a Quinx, pot proporcionar al CCG l'empenta que necessiten per exterminar els residents indesitjats de Tòquio.
Mentrestant, els éssers humans que recentment s'han sotmès a una cirurgia són atacats per un ghoul. Aquí entra en joc el protagonista de la història, Haise Sasaki, un mig-ghoul, mig-humà, que ha estat entrenat per un detectiu de classe especial, Kishou Arima.

Què vos ha semblat!?
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei
Entrades: 1508
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 159 cops
Gràcies rebudes: 407 cops

03 abr. 2018, 22:16

ON ÉS EL MEU "OSHIETEYO, OSHIETEYOOO SONO KANEKI-KUN??"

A veure, ja sabeu que jo d'aquest anime sempre n'he fet catxondeo (no us ho prengueu malament la gent que el mira de veritat, per favor) i no sé, com a primer capítol no he pillat quasi res xDDD M'ha costat un poc pillar què estava passant, però al final del capitol guais. A veure, els personatges pareix que han de molar (el ros m'ha ENCANTAT!! Sóc molt fan... pareix un poc en Shinji de Bleach) i no sé, el dels cabells negres té la veu de l'Ishikawa Kaito (del Kageyama perquè m'entengueu) i li dono el meu vot de confiança.

Què passarà? Ni idea, només reso intensament perquè surti aviat el gourmet i ens alegri la vida.

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Shinsei
Entrades: 224
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 82 cops
Gràcies rebudes: 57 cops

04 abr. 2018, 20:38

Doncs la veritat es que em van sorprendre gratament dos fets que no esperaba i que em fan pensar que això va en serio. En primer lloc, em quedo amb l'animació, sublim, espatarrant i molt ben feta ens els moments que tocava (les escenes de combat). Especialment treballada vaig trobar a l'Akira, els quinques els vaig trobar ben adaptats, a falta de la Yonebashi (la nena petita).

Un altre detall que em va cridar, va ser l'opening, un calc clamorós en estil al Unravel de la primera temporada i que va fer la serie tan famós @UkiHana SAPE. L'ending no em va sorprendre tant, pero no està malament. Després el detall de l'avanç del capítol amb aquesta indirecta al títol de la serie que ja vaig indicant que no es gens casual i que m'indica que tornarem a veure a cert personatge que tinc moltes ganes de veure...

A grans trets un molt bon primer episodi!
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Shinsei
Entrades: 224
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 82 cops
Gràcies rebudes: 57 cops

10 abr. 2018, 22:30

Aquest segon capítol ha estat tant intens que hem costa quedar-me amb algún moment, pero si n'he de triar un, em quedo amb el retrobament entre la Touka i en Kaneki. Entre la música de fons (de lo millor que tenia l'anime original) i la llagrimeta del Haisse quan li han portat aquella tasa de te, acompanyat del "aquesta noia es molt bonica" ha estat un, encara et queda molt per patir Kaneki per pensar en les Touka*.

També a debutat la Taiga Yonebashi, la que li caurà bé al bo de l'@Ereza i el @Minatoni. Respecte a altres detalls l'animació, l'opening i l'ending també m'estan encantant. L'ending ha estat una sorpresa agradable en aquest sentit. D'altra banda sembla que l'anime va per feina i ja adaptaran l'arc de la subasta (capitol 10-30 del manga) em fa por que vulguin anar molt ràpid per arribar al final de la primera part de RE:

Afegit en 3 minuts 43 segons:
robguerrero ha escrit:
10 abr. 2018, 22:30
Aquest segon capítol ha estat tant intens que hem costa quedar-me amb algún moment, pero si n'he de triar un, em quedo amb el retrobament entre la Touka i en Kaneki. Entre la música de fons (de lo millor que tenia l'anime original) i la llagrimeta del Haisse quan li han portat aquella tasa de te, acompanyat del "aquesta noia es molt bonica" ha estat un, encara et queda molt per patir Kaneki per pensar en les Touka*.

També a debutat la Taiga Yonebashi, la que li caurà bé al bo de l'@Ereza i el @Minatoni. Respecte a altres detalls l'animació, l'opening i l'ending també m'estan encantant. L'ending ha estat una sorpresa agradable en aquest sentit. D'altra banda sembla que l'anime va per feina i ja adaptaran l'arc de la subasta (capitol 10-30 del manga) em fa por que vulguin anar molt ràpid per arribar al final de la primera part de RE:
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei

14 abr. 2018, 16:37

Capítol #2

No m'estic enterant de què collons va això xDDDDDDDDD 100% culpa meva per no seguir el manga, ho sé, però estic com molt perduda i no acabo d'entendre què està passant. Només puc dir una cosa amb total seguretat: M'ENCANTA EL SHIRAZUUU

Imatge

S'assembla un munt al Hirako Shinji de Bleach, oi? xDD

És a dir, és com el puto amo i està sonat, així que és el millor. I bé, jo hi ha coses que no entenc, però que de moment no us demanaré perquè vull veure si ens ho expliquen més endavant... Pel meu gust, molt està tardant en aparèixer el gourmet, eh?? Però prest arribarà seduït per l'encant del Kaneki (ESPERO!)

UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei

19 abr. 2018, 10:03

Capítol #3

EL GOURMEEEEEEEEEEEEEEEET!! <3 <3 Com li agrada a aquest home ensumar roba interior. M'encanta!! És el puto amo, és el milor i ho peta massa.

Pel que fa al capítol, em molaria molt bé si acabés d'entendre què hòstia està passant XDDD Però bé, m'imagino que part de la gràcia és anar descobrint què passa juntament amb el prota... El que no entenc és...

Text amagat.

Respon