[Anime de Temporada] Tamayomi

Respon
Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2020
Categoria Plata
7 / 16
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
3 / 12
Entrades: 627
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

04 abr. 2020, 13:58

Imatge

Tamayomi

Nom: 球詠
Basat en: Manga
Gènere: Esports, Col·legial, Yuri
Estudi: Studio A-CAT
Temporada: Primavera 2020
Capítols: ¿?

Argument

Durant la secundària, la pitcher Takeda Yomi no va poder arribar molt lluny en el torneig de beisbol interescolar. Com la catcher del seu equip no estava al seu nivell, no va poder utilitzar el seu llançament especial, la "bola màgica".

A l'arribar a la preparatòria, va decidir deixar de jugar a beisbol i s'inscriu a la Preparatòria Shin Koshigaya, un institut amb el club de beisbol en pausa. Allà, es retroba amb la seva amiga de la infància, Yamazaki Tamaki, amb la qual no tenia contacte des de feia molt de temps i amb la qui normalment jugava a pilota quan eren nenes. La Tamaki també va jugar a beisbol durant els seus anys a la secundària, com a catcher.

La promesa que es van fer quan eren petites podrà fer-se realitat ara?

Opening

Text amagat.

Capítol 1

Avui m'he posat a mirar quins nous animes ens donava aquesta temporada i m'he trobat un miracle: UN SPOKON DE NOIES. Amb la por al cos que fos pur fanservice he decidit jugar-me-la i mirar el primer capítol a veure que tal.

Com a bon primer capítol no ha passat gairebé res a part de presentar els personatges principals, però m'ha semblat una cosa digne d'un spokon de veritat així que he decidit donar-li una oportunitat esperant que no em decebi conforme vagi avançant.

La protagonista és una mica ploramiques però l'amiga és molt waifu la veritat. Les bessones em fan molta gràcia, cada vegada que li toquen les mans em recorden al meu estimat Kira <3

Espero que ens presentin ràpidament la resta de l'equip i a veure quin és el drama d'aquest club de beisbol. Em fa gràcia perquè no he entès mai com funciona el beisbol la veritat i al final ho aprendré per unes waifus...

La gran pregunta és... hi haurà rollobollo o només ens faran queerbait com sempre?

Imatge
Imatge

Respon