Rakugo Shinjuu, Sukeroku Futatabi-hen #5
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAH! Vinc a comentar-lo que tot just l'he acabat de veure I EM MORO! ESTIC MORINT-ME SI US PLAU NO PUUUUC!! Aquest anime és massa putament perfecte!!
Del primer que me adonat ha estat del canvi a l'opening: el Sukeroku tenia els ulls vermells!! No sé realment el motiu del canvi (a més que no ho han fet gaire dissimulat, es notava moltíssim que li havien fotut un pegote vermell a sobre) i feia un mal rollo de la hòstia... Ja de per si l'escena del Sukeroku obrint-li el kimono al Kiku i mostrant el seu esquelet fa mal rollo però si encara li afegeixes al mort dels ulls vermells ja és el colmo...
I bé, el capítol com sempre molt curt. MASSA CURT! Joder, que pareix que duren cinc minuts!! Hi ha hagut detalls que m'han encantat: 1er: el Yotaro completant el tatuatge i segon, el Kiku sent amable amb la Konatsu! Com sempre l'escriptor se m'ha fet pesat i m'ha sobrat, però bé, la resta del capítol m'ha encantat! Un munt de Rakugo i de qualité, com sempre!
No puc deixar de comentar el final (estic ara mateix histèrica perduda perquè acabo d'acabar el capítol i aaaaaaaaahrrrrrggg!). És a dir, aquest anime no és només una joia per l'animació o pels personatges, també la força del llenguatge i de les metàfores és molt present perquè mira tu que justament el Kiku ha de posar-se paranoic quan explica una història sobre encens (que justament ha manat a la Konatsu que el posi) i just quan ho està contant li apareix la Miyokichi?? (jo he entès que era la Miyokichi perquè és que no podia ser ningú més, però tampoc és que el Kiku estigués super enamorat d'ella perquè sempre la va rebutjar...)
I després quan cau al terra i aixeca la vista... veu la Konatsu vestida de blanc com un fantasma i... SUKEROKU!! Aquí no he pogut evitar cridar!!!! Sukeroku, com t'he enyoraaaat!!

Quines ganes que tenia que sortís, em moria per tornar-lo a veureeeee!!! I se m'ha fet asquerosament curt, si ha dit dues frases i ha acabat el capítol.
M'ha costat un poc saber si on ha "arribat" el Kiku era un "lloc físic" o tot passava dins la seva imaginació. És a dir, arriba a l'infern?? El passadís ple d'espelmes és el cel, l'infern, l'inframón o el que sigui o és realment només és fruit del shock que té en aquell moment i ho al·lucina?? Realment em pensava que ho estava al·lucinant tot però he vist que a l'avanç del pròxim capítol no surt i això em deixa més que preocupada perquè joder, l'ha cascat? Així, a sobre de l'escenari?? Així, sense escoltar l'obra que el Yotaro feia tant de temps que preparava?? No, així no la pot palmar joder!!
I si realment l'ha palmat?? Per què el Sukeroku l'escanya?? No sé si és que no ho recordo del tot bé però joder, tot el que va passar tampoc va ser 100% culpa del Kiku com perquè els morts l'hagin de turmentar d'aquesta manera, no?? No ho ha passat ja prou malament sent l'únic que ha sobreviscut carregant sempre amb la culpa d'una situació que se'ls va anar als tres de les mans?
Puuufff... massa emocions en un sol vespre >.<U Espero que el Kiku estigui bé (tot i que crec que no...) i que la història ara no pegui un canvi massa brutal, que sense ell crec que perdria un poc la gràcia...