[Anime de temporada] Koi wa Ameagari no You ni

Respon
manolini
Esperits del bosc
Esperits del bosc
fukase
Entrades: 58
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 41 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

11 gen. 2018, 19:46

Koi wa Ameagari no You ni

Imatge
Ve d'un Manga
Géneres: Romanç, Seinen.
Duració: 23 min.

Sinopsi

Akira Tachibana és una alumne de secundària que solia formar part del club d' Atletisme, però, a causa d'una lesió, ja no pot córrer tan ràpidament com ho feia. Treballant a temps parcial en un restaurant familiar, es troba inexplicablement atreta pel seu gerent, un home divorciat de 45 anys amb un fill petit.

Són una maravella :lloa:

Opinió primer capitol:
Text amagat.

Imatge

manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 gen. 2018, 12:57, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

lostbrain
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 40
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

11 gen. 2018, 21:27

Molt bona adaptació en aquest primer capítol. L'animació està molt ben aconseguida, esperem que es mantingui així fins al final. L'opening també m'ha agradat molt, son els mateixos que van posar l'op a Ao Haru Ride i es genial tal com esperava.

Parlo més pel manga que per l'anime del qual només portem un capítol, que pel fa la trama i a la història en si, atrapa força. Més quan busques un romanç diferent. Recorda molt als shoujos costumbristes dels anys 70-80 ja sigui pel dibuix com per la narrativa de l'autora. Molt recomanable. Espero que l'anime animi a més gent a seguir el manga.

Aquest mes de gener, si els hi accepten el disseny de portadesl a temps, l'editorial Tomodomo publicará els dos primers volums.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

UkiHana
Administrador
Administrador
十三番隊隊長
Shinsei
Entrades: 1439
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 154 cops
Gràcies rebudes: 383 cops

11 gen. 2018, 21:44

Buaaaaaaaaaaah, ara em sap com a greu dir-vos que no m'ha acabat de convèncer, i mira que ho esperava amb ganes...

No m'ha acabat de convèncer l'enamorament de la noia pel patètic del tenchou... A veure, per què s'enamora d'ell exactament? Per què li va fer un cafè un dia mentre esperava que acabés de ploure? Per això ja li agafa aquest enamorament tan fort com per ensumar la seva camisa suada? DE VERITAT?

Li donaré una oportunitat perquè crec que pot ser una història preciosa, però ara no l'acabo de veure massa...

Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

11 gen. 2018, 23:10

M'he enamorat molt de l'animació, però és que Wit Studio fa meravelles. L'opening i l'ending són preciosos, he llegit per aquí que és dels mateixos que van fer el d'Ao Haru Ride així que ara tot té sentit😁 A sobre l'opening és de HoneyWorks, in love❤ L'home és súper adorable🙊 De moment m'agrada i tinc expectatives en aquest anime, espero que no em decebi!

Umeboshi
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 08 gen. 2018, 18:10
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

12 gen. 2018, 16:22

De moment m'agrada bastant... Espero que els 2 protagonistes no vagin tan rápid com a Citrus (Res en contra de Citrus) Però penso que es una història no gaire liosa, amb ganes de saber com continuarà...

lostbrain
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 40
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

19 gen. 2018, 02:33

Aquesta en canvi, que pensava que no podria pas competir amb la bellesa del manga, m'està sorprenent molt, i en el bon sentit. El segon episodi m'ha agradat més que el primer i ja friso per veure el tercer. M'encanta la personalitat de l'Akira i la manera de fer del gerent. I els secundaris en aquesta sèrie son un caramel. Amb moltes ganes de veure adaptades a l'anime segons quines coses, ja veurem si amb dotze episodis dóna temps.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

Respon