[Anime de Temporada ]Haikyuu!! To The Top

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Tercer capítool!

Text amagat.
Doncs a mi ja m'ha cansat la rossa, si molt bé t'apuntes al equip de voley quina crisi que pensarà ma mare que em deixa pràcticament tot el día sola a casa i es pensa que sóc una mitja merda? M'alegro que s'hagi incorporat em sembla que pot donar més joc que la Kiyoko però prou ja, que comenci el campionat ja! Que estan perdent molt de temps amb tonteries i té pinta que serà necessària una tercera temporad ai joder...

Lo millor amb diferència ha estat el moment topless, on era en Tsukishima en aquell momeent?! T^T
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Haikyuu #4

Doncs el d'aquesta setmana molt fluixet, eh? Moooolt fluixet. A mi no m'ha agradat gaire. Aquells dos arribant tard per culpa que són imbècils i suspenen i després et presenten un munt de gent xunga super altíssima que sé que mai me'n recordaré del seu nom... Bé, del rus no me'n recordaré del seu nom, però l'OVA estava dedicat a ell i si que el recordava xDDD A veure si tenim un poc d'emoció amb uns quants partits! I que surti més la Yachi plis!
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
0
1

Haikyuu #5

Hinata, pallissa LLYA!!

Com es pot ser tan egoista i tonto perdut? No se'n recorda el Hinata de com la van torrar a la primera temporada amb l'egoisme del Kageyama? I ara ell està fent just el mateix!! Però si és tan baixet com jo, què es pensa que pot fer ell tot sol contra un tio de 2 metres?? En serio, hi ha moments que aquests protagonistes em cauen fatal...
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Text amagat.
Tota la raó, he pensat el mateix, ara l'egoista és ell xD i no m'agrada que a l'episodi 4 hagin fet perdre tots els sets en que no jugaven el Kageyama i el Hinata.
Trobo que de moment la temporada està un pel fluixa, a veure si comencen a fer coses bones d'un cop!
Imatge
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Episodi #6

Text amagat.
Molt fluixeet, entenc per què l'UkiHana no ha comentat xD Molta paranoia física amb la pilota, massa. Volem partiits i emoció!! :scared:
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
0
1

Haikyuu #6

Certament, si... poca cosa, eh? Resulta que el super atac del Hinata és una de les coses més normals i bàsiques del volley, però han esperat a la segona temporada per mostrar-nos-ho? Doncs vaja tu una meeeeeeeeeeeeerda!! Que perdin ja el puto torneig, collons, que tanmateix, són tan dolents jugant que no guanyaran a ningú (ara ve quan guanyen a tothom i em callo la puta boca, però els han pintat com els pitjors jugadors amb diferència...)

A veure si al setè la cosa es posa més interessant, que aquests dos darrers han estat molt fluixos...
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
0
1

Haikyuu #7

UUUUUh, DAT ASAHI-SAN! No només està toh masao sinó que a més és un puto crack. M'encanta que es faci notar i imposi respecte, fins i tot al pesat egocèntric del Hinata!

I bé, el Tsukki... pel que sembla té algun trauma amb el seu germà gran que no el deixa implicar-se al màxim al volley i que ens contaran al proper capítol (que no pareix una història que tingui massa misteri, segurament van perdre i el germà es va tornar emo o alguna cosa per l'estil). A veure si ara el Tsukki es posa les piles i entra a guanyar a tope i guanyen, no sé, un set o alguna cosa...

PD: Putos pringats, que no han guanyat un puto partit xDDDD

PDD: Quant més escolto l'ending més m'agrada!
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
0
1

Haikyuu #8

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeee, un capítol interessant a la fi! M'ha agradat molt, la veritat! A més, que se m'ha fet molt llarg i ens han contat un munt de coses!!

Primerament com es van conèixer el Tsukki i el Yamaguchi (eh, que mono que era de petit, quan diu "volia fer algun esport i aquest sembla segur" xDDD) MOLT MONOOO! I el Tsukki de petit també era molt apassionat, molt monoooo, no com ara, que li tires una pedra i només et mira malament! Sincerament, en la lluita Tsukki VS Hinata... prefereixo al Tsukki xDDDD

Bé, la història del germà no era com em pensava, era encara més patètica, que el tio ni tan sols jugava xDDDD A veure com ara el Tsukki hi posa un poc més de ganes al volei! Realment m'estan agradant els darrers capítols, després de tot el rollo del Hinata emo-agressiu, ara passo una bona estona i tinc ganes de més!

More Tsukki please! xDD

Imatge
Imatge
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
0
1

Haikyuu #9

Uhmm... doncs aquest no m'ha agradat tant com el darrer, no ha passat res de res. M'ha fet molta ràbia el moment del Hinata cridant al Kageyama, quin imbècil... Se m'està fent un poc llarg aquest "entrenament" i ara a més a més encara els queda el darrer partit per jugar (que suposo que l'han de guanyar per demostrar que han après alguna cosa....) i que durarà toooooot el capítol. A veure si comencen a passar coses interessants que a part dels capítols de la Yachi i un poc sobre el Tsukishima no passa reeeeeeees!
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

UkiHana ha escrit:Haikyuu #8

Text amagat.
Ueeeeeeeeeeeeeeeeeee, un capítol interessant a la fi! M'ha agradat molt, la veritat! A més, que se m'ha fet molt llarg i ens han contat un munt de coses!!

Primerament com es van conèixer el Tsukki i el Yamaguchi (eh, que mono que era de petit, quan diu "volia fer algun esport i aquest sembla segur" xDDD) MOLT MONOOO! I el Tsukki de petit també era molt apassionat, molt monoooo, no com ara, que li tires una pedra i només et mira malament! Sincerament, en la lluita Tsukki VS Hinata... prefereixo al Tsukki xDDDD

Bé, la història del germà no era com em pensava, era encara més patètica, que el tio ni tan sols jugava xDDDD A veure com ara el Tsukki hi posa un poc més de ganes al volei! Realment m'estan agradant els darrers capítols, després de tot el rollo del Hinata emo-agressiu, ara passo una bona estona i tinc ganes de més!

More Tsukki please! xDD

Imatge
Imatge
Text amagat.
Crec que li podrien haver tret més suc a la història, es com si haguessin explicat poca cosa en el capítol, em vaig quedar amb ganes de més ^^' no se vosaltres, se'm va fer curt.
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Respon