[Anime de temporada] Black Clover

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 567
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

01 nov. 2017, 00:11

El que ja m'està cansant és tant de dramatisme amb n'Asta. Per què havien de fer que ningú el vulgués? Per què havia de ser l'únic a qui fessin fora de males maneres? I per què en Kenpachi ha hagut d'anar a mostrar reiatsu? Meh.

Ah, sí, i ara tornarà a ser encara més pobrissó perquè s'ha ficat a la "pitjor divisió del Seireitei". :roll:
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Shinsengumi da!!!
Shinsei
Entrades: 1342
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 346 cops

08 nov. 2017, 11:08

Tets, això tindrà 51 capítols, no us ralleu i comenteu fins el final!!

Black Clover #6

A la fi ha entrat en la seva divisió! A veure, tot el capítol va anar de l'Asta fent el tonto del cul cridant i rompent coses amb el cap, però per sort el gran Yami-san li diu a la fi el que tots pensàvem, que deixi de cridar d'una puta vegada, que fot tota la mania del puto món.

I bé, comentar també que els altres membres de l'onzena divisió aquesta pareixen xulos, però em va molestar un poc que els presentessin tots com a un munt d'estereotips, un darrere l'altre... al final segur que acabaran sent personatges molt profunds i tal, però aquesta presentació em va semblar un poc desmerescuda. Atenció especial se'n duu per part meva el fantàstic nom de la borratxa, Vanessa Enoteca. Enoteca, en sèrio? Molt bèstia xDD

En fi, a veure ara que està a dins d'una divisió i que pareix que l'han acceptat com li van les coses i, especialment, com li dóna d'hòsties la nova tsundere XDDD Ah, i m'agrada que, de tant en tant i encara que només siguin uns segons, ens vagin contant com li va al Yuno!

Minatoni
Administrador
Administrador
rm -rf /
Entrades: 567
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 178 cops

08 nov. 2017, 13:43

no puc evitar pensar en Naruto, Bleach i Fairy tail... :/

Però bé, supòs que els recursos són els que són.

Sembla que començam a veure quin serà el poder de n'Asta... Però no li diu molt, no? això de rebotar atacs és un poc "defensiu" i ell sembla més aviat "ofensiu"...

I aquesta espasa em recorda molt a la de Joram a https://en.m.wikipedia.org/wiki/Darksword (compte amb els spoilers!)
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

BlackStar
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 10
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies rebudes: 1 cop

09 nov. 2017, 13:11

Deixant de banda lo estressant que es el cabro de l'Asta amb els seus crits, sembla que l'anime poc a poc es torna algo més interessant i aquest ultim capitol m'ha semblat bastant bo ja que explica be el poder de l'espasa, que pels que no havien arribat a la conclusió del que fa(com jo estava massa ocupat amb els crits XD).
I tinc molta curiositat per saber els poders de l'altre nova estudiant(segur que al final s'enamora de l'Asta) i la resta de companys de l'Asta.

PD: El Yuno serà un Sasuke 2.0 seguríssim XD
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Shinsengumi da!!!
Shinsei
Entrades: 1342
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 153 cops
Gràcies rebudes: 346 cops

17 nov. 2017, 20:02

Doncs no em va desagradar del tot el darrer capítol! Ens presenten la nena mona de la noblesa que té el germà que té la veu del Toriumi Kosuke i es veu que la pava és tan incompetent com l'Asta i mira, tot preciós. No va ser el millor capítol del món però em va entretenir bastant.

A veure ara com anirà la primera missió de l'Asta, espero que la cagui molt xDD

Respon